Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Navigators heter dom. Slog igenom nångång 99 tror jag med låten "Superstar". Aldrig hört nåt av dom sen dess, tror albumet floppade ganska hårt..
Twang System fi de werl
Tack för informationen Paco, har de någon hemsida/myspace eller liknande & vad är det för album ? Låten ovan är riktigt fet, lite ghatta style i videon.
har nån gammal track med Hundrez - Exclusive, samma liga va ? känner igen röster..heheh
Har ingen aning om myspace..har själv letat. Inte hemsida heller. Deras skiva hette "Daily Life Illustrators" tror jag (om dom inte hade fler?) Annars vet jag själv inte så mycket om dom.
Twang System fi de werl
The Navigators feat abi-el bariya and Babou aka Galaxy high det känns som videon är före 00 iaf..
i get more pussy then panty!
Aaaaa jag såg att det var skrivet "The Navigators feat abi-el bariya and Babou aka Galaxy high" som en kommentar. Oja håller med om att det känns som om det var före 00.
Chess är med på låten oxå tror jag. Ena killen från gruppen är akutell fortfarande.. David Jassy tror jag han heter. Har för mig att han bor i NY och jobbar som producent/låtskrivare/artist osv Han finns på myspace.com
Den finns med på Daily Life Illustrators plattan som är från '99.
Producent
2007-01-15 13:32
hehe ja kopte min zipdrive av Andres fran Navigators. Han hade borjat me reggaeton sa han
Andres eller Avellan som han också kallas bor i Chile nu.
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Ps Det är Michelama som står för den underbara sången.
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
Tack för informationen. TÜNGT! Länka gärna till deras myspace, eller dylikt om ni nu vet något dvs.
tack för videon, älskar den här låten
sjukt tung! som GonzalesJr sa, länka myspace om det är nån som har den
Intressant att Navigators benämns som tunga här. När det begav sig var de ju ansedda som mainstream-fjantar. Jag klagar inte jag har skivan någonstans men jag bara reflekterar litet
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Narcissus har lyssnat igenom deras skiva nu och bluehill låten skiljer sig ju ganska mycket från resten av låtarna
Jo det är sant vilket gjorde dem ännu löjligare, eftersom de i princip bara gjorde ETT försök att vara "tunga". Men har man bara hört den så har man såklart inga förutfattade meningar
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
lyckades gjorde dom dock, vore kul o höra mer från dom i stil med bluehill låten
navigators (david och andres) lägger första verserna, abel och babou (från Hundreadz) lägger resten.. dj bedz är med i videon och han har gjort den också.
fett
http://www.myspace.com/bizzlebeats
blue hill... är dom från hagalund eller ? =) ska kika på videon nu...
shimmy shimmy yo
Oredan P24 Blue Hill, Blåkulla, Hagalund....kalla det vad du vill. Kärt barn har många namn =)
Twang System fi de werl
goddamn förstår inte hur jag kan ha missat den här låten/videon.. hur fet som helst.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
hehe min jobbarkompis +andra bekanta springer runt i den dära videon såg jag, lite kul..
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Dj_Paco> så sant.. har själv gått komvux i sunnanskolan dära så man känner ju igen sig
shimmy shimmy yo
Deras skiva är ju underbar.
3 spår som jag gillar riktigt bra på plattan.. resten är ok.. många låtar skiljer sig från den här.... Dom skulle helt klart ha potential att göra något riktigt grymt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit