Vilken Är Ken Rings Bästa låt ?
Shooz Vilken tkr ni är ken rings bästa låt? Jag själv tkr Ken ring -tittar ner är den absolut bästa för det är en grymm text å hans flowet är sjukt nice.. Skriv eran favorit så tankar ja å lyssnar Paece :) Ken ring for life :) hahaa
SunShine Reggae!.
Släng era skallar. Nån som har lust att skicka den? haha
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Lyricist
2006-12-20 15:16
ingen aning han har droppat mkt bra.
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
heh okej :) fan ja har bara 95 Låtar med han .. Å släg era skallar har ja ite måste försöka få tag p åden :P hehe
SunShine Reggae!.
Jag tkr att Ken Ring - Mamma är den bästa. Känner igen mej i den ..
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.
Okej Okej .. Aa Mamma den Är Riktigt Bra :)
SunShine Reggae!.
Ken - Fingret redigt tuuuuung ! finns MAAAAAASSSSSSSSSSA feta !
kifa,knark och maria
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Släng era skallar är så jävla mycket nostalgi. Iofs är hela den plattan det. Inte en dålig låt på den tror jag?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
KungVikke Håller absolut med, den skivan innehåll bara guldspår. Fast jag gilla inte den andra skivan den som inte innehöll låten med Ken & Ayo. För er som inte vet vilket album; Sidewalk & headlines tror jag att den hette, dags att leta fram den kanske.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Okej Okej Tack så Mkt :)
SunShine Reggae!.
Alla vill ha en bit av kakan, Maria,dödens gränslan, Bb berättelsen varför ska man välja en? ok då dödens gränsland kanske
shimmy shimmy yo
hehe nej skriva så många du vill :).. . Bara bra:) .. Någon som har lust att skicka låten maria`? ?
SunShine Reggae!.
ookej .. FInns den där eller ?
SunShine Reggae!.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Så fixat :) hehe yeah
SunShine Reggae!.
Ken ring - Mamma, är en grymt bra låt.. Kanske inte den precis bästa, men en otroligt nära bästa låt ialf..
Fick inte min fitt skiva lackar !
SunShine Reggae!.
Sweety_1990 P16 Konstigt, hur långt fram i köpet gick det?
sms, kod, inloggning med kod....sen inget mer?
Måste man logga in å shit:S?
SunShine Reggae!.
Jag skrev bara KenBB mitthemblirditt hem sen skicka ja det som de stog på hemsidan .. men har intefåttn nån kod:S
SunShine Reggae!.
du ska få en kod skickad till mobilen och då klickar du på den skivan du beställt och då kommer du till en sida där du skriver in den koden för att tanka hem skivan.
Aa ja vet men har inte fåtr den fitt koden lackar asså !
SunShine Reggae!.
ken luktar
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
Messa han på forumet om inget händer, sånt kan ju ta tid ibland, har råkat ut för det ett antal ggr då man messar sin kontantkod för mobilen
oke okej ..
SunShine Reggae!.
Tycker att Dödens Gränsland och Alkoholismen är de bästa han har gjort.Dödens Gränsland En gammal och ärlig låt, jäkligt bra skriven text också. Märks att han inte hade lika mycket flash att tänka på då som han har nu.Alkoholismen Absolut min favorit. Riktigt bra låt i helhet. Beatet är skitbra och hans text berör även de som inte upplevt något liknande. Skiter i om han inte rimmar världsbäst, låten blir mycket ärligare när han lägger sina rader som i denna.
Yeah, you know..
Producent
2006-12-20 19:30
Finns så många; "Dödens Gränsland", "Djup Sår", "Maria", "Underjorden", "Grabbar från Förorten", "Sista Dansen", "Jag Sitter Och Ler", "Måste Säga Tack", "Allt Går Runt".
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Okej Tack så mkt :)
SunShine Reggae!.
Just nu Sommarminnen från v
ägen tillbaka. Ge mig sommar ?!
Just because i stand over you don't mean you understand me
lite of topic men; har Ken ring/BB reklamkampanj eller nått?! fan skapats tusen trådar om han senaste.. aja, Situation STHLM tycker ja e fet iallafall
Saknar dej Susanne Olsen! Älskar dej för evigt! 1984 25/9 - 2006 2/2
Gatan Är Mitt Liv med Alladin
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
BB BERÄTTELSEN! Så sjukt tung låt! Diggar "den sortens" låtar. ingen annan svensk rappare kan låta lika hård och grym. Svensk hiphops bästa låt! tycker fan att den klasar mycket amerikans hiphop ochså! annars tycker jag också att dödens gränsland är riktigt grym!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
För mig står det mellan Bb-berättelsen och Rättvisan. Kan inte bestämma mig riktigt så det får bli de två... så otroligt klockrena bara, man "känner" dom.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Weedlåten, Maria, Cutta dom, Är ni med, Bara gud vet och Långt bort ifrån verklighetens öga.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Mamma BB berättlsen Släng era skallar Grabbarna från förorten Situation sthlm Mitt liv Precis som förut Se dig omkring Eld o djupa vatten shit han har föööör många !
Så jävla tom tråd, förlåt men asså.. det är EN SMAKSAK
"gotcha back like a chriopract"
Då äre väl dags för Wasabi att fylla den så tomma tråden med lite av sin visdom.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Producent
2006-12-21 08:19
Kan inte glömma "Gatan är min inspiration".
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2006-12-21 11:24
Situation STHLM
HANZO THE BEATMAKER
KNARK rent musikaliskt hans bästa ÖDEN med houman MAMMA (original) med houman ALLT GÅR RUNT I DENNA VÄRLD JAG SITTER OCH LER SPRÄNG ALLIHOPPA SE DIG OMKRING .................................................................. han har mååånga mååånga bra....
never change
Prinsessa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ingen.. Gillar dok bb berätelssen. fast bara beatet!
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Några som inte nämnts som jag spelar ofta: Artist eller Kriminell (finns i två versioner) Spelar ingen roll (full volym, fönstret öppet) Gatuslang (remix) Vissa (med Petter... tycker det var grym skillnad mellan dom då till Kens fördel). Allt med Houman Privatfest Försök förstå (handlar om Robyn eller?) Cash (för beatet... snott från Frankrike ha ha) Meckar en Zutla (ahh va ska man säga... vet inte om det är beatet eller texten... kanske en av mina favoriter. Jag meckar ett gram, två gram, fuck it ge mig fivish jag suddar ut all skit med lite brajish...)
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
vi lever e tung
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Piraten, jag gillar mycket av det han släppt.. han är dock väldigt ojämn tycker jag.
"gotcha back like a chriopract"
prinsessa förorten igen maria
www.barabazz.com
Måste nog säga "Sommarminnen" av otaliga skäl, bland annat för att den är en svensk hiphopklassiker värd att kanonisera och dessutom grymt välproducerad.
#1 är alltid Sommarminnen annars finns det mkt bra, Djupa spår, fingret, mitt huvud bara jiddrar, kaos, släng era skallar, sommartider '98, maria, m.fl.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!