kS
Jag undrar om någon vet vars man kan få tag på hans musik? Om han har någon hemsida eller dyl.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen som vet ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han har haft en/ett par "veckans mp3" hära. undrar vars man kan få tag på lite mer musik med han
Fan, någon måste väl veta ?
Sökt i forum? myspace kanske?
I hate to see her go but I love to watch her leave
nej han har varken soundclick, frizon, myspace elelrn åt annat.. han e inte medlem på whoa längre heller .. du får väl hitta han på dc++ eller nåt
www.soundcloud.com/arionmusic
har försökt, ingen som vet om han har släppt någon skiva eller något liknande?
Han har inte släppt nån skiva och har ingen hemsida, tyvärr får du helt enkelt hoppas på att han blir medlem på whoa igen snart...
tror det stod i en annan kS tråd att snubben hade slutat
han har inte slutat.. han pluggar i karlstad just nu, när han känner suget så spelar han väl in :)
men det är ingen som har låtar med han som kan skicka över msn eller något? har bara ett par låtar och skulle vilja höra mer med han!
vilka låtar ere du har med han?
No trust, no pain. Guld&blå. Adeliada. Sex to love. She loves me back. Religious beef. Stand up.
kS- Sex to love KS - She loves me kS ft. Shirley - Where were you at Ks - Frihetsberövad Ks - adelaida Ks - guld o blå Ks - adelaida Ks - no trust no pain Ks - time to wake up Ks - lucifer remix ks_feat_skoob-religious_beef Dom har jag iaf.. Och nej skickar inte till nån..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Frihetsberövad är skitgrym.
Peter-Pan-Komplex Nödvändigt att skriva vilka du har när du ändå inte skickar. Han ville ju ha låtar inte veta vilka kS låtar andra har.
I hate to see her go but I love to watch her leave
Inbrottsutbrott Ja så han vet vad han ska söka efter. Lite svårt att söka efter två bokstäver på tex DC. Menade inget illa tvärtom..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Peter-Pan-Komplex Och varför inte skicka?
det var väll bara ett skämt, ett roligt skämt.
ett väldigt dåligt och omoget skämt...
Ks har laggt ner med musiken . Snacka med han igår. "hatten på hyllan" för ett tag ...
When I was a child, the Devil himself bought me a mic
Någon som kan slänga över guld & blå till mig?
Soldato__ Vet du varför han har lagt ner musiken? Han var ju grym som fan!
haha då va de han jag sprang in i här... när jag snackade med han skulle han dra till sthlm.. Jimmy__; Han pluggar?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Aaah okej. Men finns det något mer med han förutom det som skrivits i tråden?
om det är sant att han la ner så är de ju sjukt kasst.. killen hade talang :(
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
erksn Jag kan skicka Guld & blå till dej.
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.
kid-b P6 Den var skön. Är det ingen som har lucifer ?
Jag har formaterat datorn nyss, och blev av me KS - Guld&Blå, det är ingen som har den och skulle kunna tänka sig att skicka den?
KS har börjat kicka igen. the man is back. han fick hem sin studio här om dan så han ska börja kicka nu igen, han la ner för att han börja jobba. P
någon som skulle kunna skicka Frihetsberövad & Guld&blå till mig?
Soldato__ är du seriös nu? :D ! isf, fan så jävla nice! ..
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Ska han börja om? Så jävla skönt att höra!! Har han någon hemsida eller nå?
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Okej tackar =)
Yes yes sir.
Kan jag också få adda din msn? Är också sugen på lite kS låtar :)
Musiken är min stora kärlek, den sviker aldrig.
Ingen som känner för att skicka lite låtar med honom ? :)
Hur kan alla va så kåta på KS? En tyst och dryg tok, e vad han är XD
Checka vårt släpp inför sommaren där Ks kickar..
sweet, KS är en personlig favorit. ngn som vet om han bor i karlstad btw?
hets, stress, fest!
Eller checka "Rawmusic Vol.1" där han kommer medverka!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Alltså han är fett tung, men är det bara jag som tycker han låter lite som Blues? röstmässigt alltså hehe.
shiit! sjukt längesen jag hörde hans låtar, nån som kan skicka kS - guld&blå? SNÄLLAAAA??!
Har någon She loves me? så vore det snällt om ni kunde skicka, även andra låtar Isf adda [email protected] ;)
myspace.com/saunastreetlabbe - Labbe
Fett kåta ni är i Dennis, wtf ! EASY! Ja snackar me honom msn och se vad han har på G, ! Låtarna kan man fixa på ett o annat sätt... Dem kan ni ladda ner i whoas mp3 , tror de är 3-4 st... hans myspace kan ni också kolla ..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
kS - Adelaida (Prod. kS) kS - Fitta, Pulla Dig Smal (Asma Diss) kS - Frihetsbervad (Pt. 1) kS - Guld & Blå kS - Nemo Nisi Mors (Prod. Shadowville) kS - No Trust, No Pain kS - Sex To Love kS - She Loves Me Back kS - Time To Wake Up (Allyawan Diss) (Prod. kS) kS feat. Iffe - Frihetsberövad (Pt. 2) kS feat. Iffe & Fatih - Delade Tankar kS feat. Iffe & Fatih - Flumflipp kS feat. Iffe & Fatih - Late Night (Session) kS feat. Kid B - Get Away (Session) kS feat. Rodde Bernal - Stand Up (Remix) kS feat. Skoob - Religious Beef (Prod. kS) Någon som har några andra och vill ha några jag har? hojta