I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

till Ken från Houman

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2006-11-09 11:22

till Ken från Houman

Jag hade ett inlägg på min hemsida om att Ken hade skrivit om mig på sitt forum. jag svarar nu eftersom jag inte kan sitta och hålla käften när han hoppar på min familj. Du använder termer som snorungaran nere på fritidsgården fortfarande använder.

Du snackar om saker som hände för 8-9 år sen. Det är synd att du inte kan släppa det och gå vidare. Jag vet att avundsjukan i dig kokar när du ser att det går bra här borta. Vi vet båda vad som fick dig att gå i taket från första början. Om du inte vill prata hela vägen ut så håll bara käften. Och det här med att du pissar och kan slå mig. Varför berättar du inte för världen hur jag knockade dig och du grinade i min etta på Maltesholmsvägen 2 år innan du fick chansen att slå mig.

Du är 27 år nu. Bete dig som det. Jag har sagt det förrut. Jag vill gå vidare, det är efterblivet att älta om saker som hände för så många år sen. Jag vet också att du är en hatare. Du hatar mig för att jag flyttade tillbaka till byn. Hata lite till. Jag har min familj här. Och om du vill testa mig vet du var jag bor, jag väntar brorsan.

Det är upp till dig om du vill sträcka ut handen eller forsätta skrika och leka mangas. För mig kvittar det

Houman Sebghati 2006-11-07

www.houman.se