I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som vet Nano?

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-10-02 20:45

Någon som vet Nano?

För länge sen hörde jag en låt med en som kallas Nano. Gillade den fett mkt, någon som har några låtar med han? Är mest insatt i amerikansk hiphop så har inte speciellt mkt erfarenhet!

2006-10-02 21:33
Nano från bootcamp eller nånting. Han bor i Tumba iallafall vet jag, tror inte han är så aktiv nu för tiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-03 19:08
Dirty-Draft du kan ju höra av dig om du vill skicka låtarna  =)
Rappare

2006-10-03 20:22
Mjo, precis. Nano Omar heter han, bor i Tumba, hade tidigare ett projekt på g med sin förre producent O.Bee1 eller nåt i den stilen. Nu har han kommit ut efter ett kortare fängelsestraff och letar efter en ny producent.

Några tidigare låtar finns på www.myspace.com/playnano.

Känner (snarare kände) snubben rätt bra för. Det var han som plockade upp mig och min homebwoi Etko, var vår första producent och manager och backade oss på spelningar osv. Det var för rätt många år sen nu, när vi just hade börjat högstadiet och han bodde på ett behandlingshem på vår ort.
www.soundcloud.com/whateverist
www.paradigmskifte.se

2006-10-04 17:57
Ni vet inte om han har gjort någon diss. Jag kommer inte riktigt ihåg hur fan den gick men den var fett skön. Han kör på någonannans beat typ 50's eller nå!
Den som vet något liknande hör av er :)