Timbuktu eller Chords låt, vilken söker jag ??!!!
Det är nån låt som handlar kanske om röka på o sånt , minns inte riktigt men en liten del av refrängen går så här : "bla bla blab albla snacka massa skit..." lalalalalalal " Tror det är chords som ssjunger i reffen.... 100 whoa poäng till den som vet.... prove your skillz!
House is hiphop on fast forward ..
helt off - bla bla bla
Hasta La Victoria Siempre!
nee det är inte den.... hmm kanske inte är chords eller timbuk ens ?....vafan.... några ord som kanske sjunger är "blabla bla snacka massa skit, lalalbla bla full på terpentin"...eller nått...fuck
"Lägg av för jag fattar ingenting Allt jag hör e blablabla" Låter som om det vore Helt off - Bla bla bla. Några andra låtar som innehåller "Bla bla bla" finns inte med Chords/Timbuktu. Som jag vet...
kan vara bara för jag smögar också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inte sedlighetsroteln du tänker på då?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
det där full på terpantin låter som timbuktu i en sedlighetroteln låt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste vara låten sedlighetsroteln som ligger på kontrakultur-skivan.
Btw så e inte chords med...
hmm nee det va inte sedlighetsroten...asså jag har gjort melodin på min keyboard...ska bara hooka upp den på nån server så ni kan få höra...fan det kanske inte ens timbuk...
http://www.berserkstudios.com/vafän.mp3
nee nu http://www.berserkstudios.com/vafän.mp3
"bara när jag är full", finns inte i studioversion (vad jag vet) är i princip timbuktus vers från en sedlighetsroteln-låt samt en vers av chords. Har för mig att Timbuk och Chords körde den på Basilika 2002 ihop med damn, de körde även den ihop med j-ro i folkets park 2004. Det är iaf en cover på Alkaholiks "only when im drunk", och finns nog bara med på timbuktu och damn - live-cdn (den som kom innan funken styr våra steg). får jag määd street-cred nu?
Bara när jag är full, är med på timbuktus DvD. Där lägger Timbuk å chords nårra rader på Tha alkaholics "Only when I'm drunk"...
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
Timbuktu m/ Chords & damn! - "Bara När Jag Är Full"
- live på Basilika, Lund 2002.
Timbuktu m/ Chords, J-Ro (Tha Alkaholiks) & damn! - "Bara När Jag Är Full / Only When I'm Drunk"
- live i Folkets Park 2004.
--
Den sistnämda finns med på "Funken Styr Våra Steg" DVDn.
http://www.jujurecords.com
så den finns inte ens inspelad ?
Nope. Endast inspelad live.
Men "Only When I'm DrunK" med Tha Alkaholiks finns givetvis inspelad och utgiven.
http://www.jujurecords.com
Nice dvd btw :) timbuk är skön när han sitter i minibussen
AIK
hhaha fan vad ambitiöst att spela in melodin :)
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
etna P22 haha mm men vafan, måste hitta den jävla låten bara för sakens skull nu för nu har jag letat i flera veckor... måste hitta dvdn och se om det är den låten...men jag betvivlar det...
"CHILDMAN AND LADYBOY! it's naptime! jag fixar inte det! arne! det e inte fixbart!" :D haft många roliga stunder till den dvd'n kul att flera stycken skrev samma sak :) your grandma and my grandma sittin' by the fire
what u eat don´t make me shit
Chords droppar sin vers från den på "Gäss Jaal / Afrikan Scanian Music Continuum Rerouted" från liveskivan också
killen P19 Var finns "Gäss Jaal / Afrikan Scanian Music Continuum Rerouted" med nånstans?
iDEOTen: den finns med på Liveskivan med Damn!
smuts & co! har ju gjort en låt som heter lågbudget. där Chords sjunger i reffen. där går reffen ungefär såhär "Till alla dom som hänger utanför och skakar hand till klockan två Till dig som väntar till nån ligger ner och ser din chans att hoppa på För dig som bara hänger ut längst bak och står och snackar massa skit till dom som bara köper läsk i baren och har en egen flaska sprit"
Yeah!
hahaha jaaaaaaaaa det låter osm fan som den...ska checka
hahahahhahah yessssss.... sååååååååååå fuckign skön låt/beat/lyrcis.... jobbigt att man får tag i den på en förfest här nu också, efter ett års letande typ från och till heheh niQel P20 fett tack man
du syftar nog på för länge sen me timbak chords o supreme e nog oxo me.. finns på jujurecords.com
som en mupp en gång sa -- MAHNAMANA!