ny och ny har legat på ritchratch.com ett tag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jätte ny...
----------------------
"jätteny" sär skrivningar är skit en el ler kan ske in te ;)
http://www.innuce.nu
Wicked_ hur lång tid har du varit nedfrusen?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
måste alla slå ner denna killen djupt ner i sulorna bara för att han inte sett videon tidigare ? kanske inte jätte smart att inte kolla upp hur gammal videon är eller om ngt skrivits tidigare i forumet men komigen.. chill down a notch fan!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
här kan du få tanka den, direkt till
din dator:
gissa
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
sickan wooord!
Jockish @ B-vik
segiroten var lika fet på särskrivning
Demirel, kunde inte instämma mer.. johnny_humpmyass, vaddå "jätte smart" eller ? berätta snälla jag kan knappt bärga mig att få veta vad jag skrev fel.
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
SegiRoten är det en jätte som är smart som du kanske menar?
du whipper du dyker bara upp i diverse olika trådar för att irritera folk eller göra någon till åtlöje, haha
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Inkonkret P17 du kom på mig ;P
det bästa den här tråden åstadkommit är att man äntligen har hittat ett ställe där 1990-nånting videon finns att se närhelst man vill... tack wicked!!
www.bluenyellow.tk
P P23 eller har man den i en fin rippad fil på datorn?
Haha,okey...den var gammal =) jag erkänner...
Whipper varför tror du jag menade att en jätte är smart? kanske menade smart som en jätte eller hur? som street smart.. fast jätte smart.
Med risk att få en drös med kommentarer angående min efterblivenhet så måste jag säga att det var första gången jag såg videon. Diggade kontorsdelen, någon som vet någon annan svensk screw än afasi?
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
DuckAzZ JAG VET! det är det jag påstrider jag bryr mig inte sluta grina över ett skriv fel! (skrivfel eller hur i helvete det ska vara!) tror du jag menade allvar på jätte smart som street smart? haha!
DuckAzZ har vi någonsin INTE vart överrens om att jag uttryckte mig grammatiskt inkorrekt? lyser igenom haha shiit du vet inte vad du snackar om bara babblar på med massa skitsnack och leker dryg! Du spelar säkert Counter Strike 24/7 också. Nu ska vi hålla oss till vad tråden EGENTLIGEN ska handla om och inte om mig, mina särskrivningar och genomskinliga fasader jag byggt upp och som tydligen lyser igenom allt för ofta när jag särskriver.
SegiRoten Du spelar säkert Counter Strike 24/7 också apropå vad?
och så fortsätter det, ja.. hehe appropå absolut ingenting bara fick den känslan ingen disrespect till dom som spelar CS peace and love for all y'all. Nu tycker jag vi håller till trådens ämne vill ni hata mer på min fasad och mina särskrivningar så droppa de i GB eller skicka meddelande, tack.
oj förlåt stava apropå med två P ber om ursäkt eftersom ni alla här verkar vara efterblivna och inte kan fatta vafan man menar bara för en särskrivning så vill jag bara meddela er att det ska stå "apropå" för jag tar de för givet att det är så det stavas eftersom stavar kungen (stavarkungen) stavar så. (whipper)
va mycket tid folk använder på ingenting..
hade jag fått en 5a för varje gång jag sa jag skulle sluta men gav efter, hade jag nog tjänat upp allt jag nånsin har använt på sigaretter
Beppo ja, väldigt jobbigt jag in stämmer
SegiRoten En hund ring på att du sär skrev det där o av sikt ligt. :P
Okej då kan du ge mig en hund ring nu är det en ring med en hund på eller en ring gjord för en hund ? =)
, sicket tjaffs. låt grabben vara!
Now, Dance Everybody!
Ok, gammal :)
Men snart kommer det en riktigt ny video med A&F, Hej Hej. Kolla
deras ghettosida
soundcloud.com/G-O-R-D-A
cuerda600 vadå ghettosida? Afasi är grym.
Now, Dance Everybody!
Natha F17 Ja, det tycker jag med, skrev det bara lite...på skoj?
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Då kommer även mer info om uppföljaren till Hotell Stress som strax är färdig. menar dom att det snart kommer en ny skiva?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cuerda600 Okej :P
Now, Dance Everybody!
manish P17 ja, varför göra en full skiva när man kan göra två mixtapes och på så sätt få in mer pengar.
är "motorisk afasi" samma som "afasi & filthy"?
Il y a des fleurs partout pour qui veut bien les voir!
Yoyö F20 ja, hans artistnamn är numera afasi OCH filthy.......inte