I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-07-20 12:32

Läs!!!

Asså seriöst hur många hip-hopare finns det här inne förhoppningsvis allihopa.. men ändå så sitter alla o får guda bilder om dem här killarna som rappar o gör nåt med livet inte sitter o skapar texter på nätet asså jag skäms över att va medlem på den här sidan när hälften sitter och tror dem är coola för dem kan knäcka en person som bor 20 mil ifrån en.. asså jag får psykoligiska aspekter av det jag ser..visst det här är en community men det här börjar bli värre o färre ser dä. asså hiphop är grejen du har i dig inte vad du kan gör när du sitter o skriver.. gå ut skriv riktiga texter fixa beats och spela in.. det är just så här hiphop kommer dö vi backar undan för rock punk trance techno o tror inte vi kan slå dä så vi sitter oss på nätet o skapar härifrån men publicerar aldrig ni backar för mycket hiphop ska överleva och vi har nåra med oss ex. fonky fresh,anton affe, fronda, frida, adasme, seger,
till coh med dem kända timbuktu petter ken ben ring promoe supreme.. asså seriöst lev upp gå ut visa att hip-hop fortfarande lever sitt inte här längre jag kommer slåss för våran musik inte låta den dö!!!