I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-06-10 16:52

dirty dave

jag lyssnade på dirty daves myspace....snälla kan nån spräcka shunos bubbla o sätta han på jorden..han e nog det pinsammaste jag hört...o han säger niggas det här niggas det där fast shuno e svenne..kan nån säga åt han..tack

2006-06-10 16:54
hahahahaa FETT SANT.

2006-06-10 17:15
vem e dirty dave?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-10 20:39
check out Dave Jonzon:
www.davejonzon.dl.am
www.myspace.com
hahaha era tokstollar. Ladda ner skiten eller suk en fet nigga dick! cuz jonzon don't give a frrrruck!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-06-10 21:22
lever han fortfarande? trodde han tog sitt liv...
Who be the first to catch this beatdown?

2006-06-10 22:22
Dave Jonzon, det är vad som är uppe!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-10 22:29
i think ur aaall jealous!

2006-06-10 22:40
aha va de den dave!!
han e ju skön ju!

2006-06-10 23:06
Jag har väl slängt ur mej det ordet 3-4 gånger under loppet av 70 låtar. Gör ingen större deal av det... men som vanligt är hatarna där och hugger som ormar. Idiotiskt att göra en tråd om det, bevisar ju vilken nivå snubben ligger på. Wigger? come on... jag solar inte ens i solarium, blek som fan ju haha.
Peace!

2006-06-11 01:28
ärligt du e ju för mycket dirty dave..min favoritgrej du kör e they say i sound like kanye west ,fuck that nigga..känner du inte själv att du e lite föör förvirrad?hitta på nåt annat du kan göra där i gävle,jag tror inte du kommer nånvart med hiphop..
Manager

2006-06-11 01:29
haha fuck that nigga
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-06-11 01:53
shoooo
så du har inte hört någon säga värre en saker än det? haha snälla lilla kille... ta inte allt så seriöst. Det var faktist en snubbe utomlands som jämt sa att jag låter som kanye west, men han e soft ändå so what? Forsätt att lyssna på dina tråkiga rappare med noll självdistans. Du kunde ju ha tagit det här i min gb eller eller slagit en pling.

2006-06-11 10:20
du verkar vara hopplös dirty dave,om du inte fattar hur efterbliven du är..jag hoppas du aldrig säger nigga framför mig cause i´ll kick your ass,white boy..det e inte bara jag tror jag som blir irriterad på dig ali g,jag tror alla med african heritage vill spöa dig så håll dig där i gävle..jag trodde inte såna retards som du fanns på riktigt jag trodde bara det var på komedifilmer men ni finns verkligen...det e sorgligt att du själv inte hajar.tror du att du är african?you suck a phat nigga dick,en riktig inte din lilla bleka prinskorv som du målat brun med skokräm.hahahahhaahahahahaah

2006-06-11 11:57
dave jonzon är ill, detta föder avundsjuka som yttrar sig i såna här hatertrådar hahaha

2006-06-11 12:04
haha, tar det lugnt för fan. Men jag går inte runt och säger det på stan och absolut inte till någon afrikan, för ordet blir automatiskt negativt (vilket inte är så konstigt). Ni blir irriterad och det kan jag förstå... men du är den första jag hör det ifrån.

och jag lovar, på mina nästa grejer kommer du och dina polare inte få höra det ordet. Skulle du träffa mig så tror jag nog din bild av mej skulle ändras, så lägg ner och bullshitta på nätet för fan. Jag klär mig inte ens hiphop, jag ser ut som en golfare... kalla mig Ali G? please, bara för att den här vitingen har rytmen i blodet betyder inte det att han vill måla sig svart. Ta en burk chill pills och relax. Så du hade ingen positivt att säga om min musik annars? Tråkigt! jaja...

Peace!

2006-06-11 12:06

ah ord på dirty dave där!

sen tror jag fortf det handlar om svartsjuka i denna tråd :)

2006-06-11 12:07

o snubbarna som snacka om att ta liv o så.

dedär e bara dålig karma. o de kommer straffa sig

2006-06-11 18:14
Att behöva stå ut med att det finns så jävla efterblivna idioter som ni på planeten är fan straff nog.

Jag kan bara säga att jag hatat dirtydave sen första gången jag läste något han skrivit, ännu mer efter att ha lyssnat på hans jävla musik.

Jävla fjanten borde sluta rappa om crack-problems, ta på sig trätofflorna, gå ner till bäcken och meta aborre i sin jävla bullerbyidyll.

Va fan vet han... killen bor i jävle... mitt i jävla skogen... har han ens sett en svart människa? förutom på svt?
Who be the first to catch this beatdown?

2006-06-11 18:23

o, ok, så jag efterbliven idiot? för att jag inte håller med dig eller .. ?

eftersom du sa "ni" så antar jag du syfta på mig med nämligen..

det är nog du som e efterbliven idiot om du generaliserar sådär.

2006-06-11 18:49
givemetheass..fett skönt nån annan än jag reagerar det e ju rasistvarning på suedis som säger nigga det e som suedis som säger svartskalle..det går inte..dirtydave behöver fatta att han e en vit svensk villakille..svartsjuka ,den va bäst bre..

2006-06-11 19:32
haha shit ta inte i så ni spricker!

2006-06-11 20:32
givemetheass
haha, du är bara för mycket med ditt hat, men du hatar ju på allt och alla så vafan spelar det för roll. Du lallar omkring här med dina diva fasoner och tror du är nån topp-producent när ingen här ens hört dina jävla piss beats. har jag någon gång sagt att jag dealar crack? Om det är "A dedication" du syftar på så lär dig använda dina dvärg öron för i helvete. Jag har förklarat för dej än gång tidigare här.

Har aldrig i mitt liv bott i någon villa. Bor i en liten 1:a, grannar med afrikaner, gipsys, svennar, araber, thailändare... här är det blandat. Jag glider på african partys och gör affärer med gispsys, spelar fotboll med araber, tränar tai kwando med koreaner. "I play to hole map" like my man krizz blizz said.

Nu säger jag inget mer. Peace boy's!

2006-06-11 21:12
du verkar vara hopplös dirty dave,om du inte fattar hur efterbliven du är..jag hoppas du aldrig säger nigga framför mig cause i´ll kick your ass,white boy..det e inte bara jag tror jag som blir irriterad på dig ali g,jag tror alla med african heritage vill spöa dig så håll dig där i gävle..jag trodde inte såna retards som du fanns på riktigt jag trodde bara det var på komedifilmer men ni finns verkligen...det e sorgligt att du själv inte hajar.tror du att du är african?you suck a phat nigga dick,en riktig inte din lilla bleka prinskorv som du målat brun med skokräm.hahahahhaahahahahaah

Detta måste ju vara ett skämt?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-06-11 21:31
är inte hela whoa ett skämt?
Manager

2006-06-11 21:39
nä men här har du ett skämt iaf:
SKÄMT
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-06-11 23:06
Beatsen var tighta, don`t care what nobody says...
Ditt flow var ju stundtals mäktigt måste jag säga, men tyckte mig höra nån flowmiss en eller två gånger... Keep it up...
My environment wasn`t ghetto, but I was

2006-06-12 00:13
Tackar!

Snoop_Dogg P19
cool, är du finsk-gipsy? Bäst att man vaktar plånboken om vi ses någon dag... haha, Just Kidding!

2006-06-12 08:40
i play to hole map?hahahahaahahahahahah..brukar du köra dina niggarhymes framför dina afrikankompisar..hahahahah jag pallar inte ens...shuno e fett glad för han känner blattar..grattis..o diffused har rätt hela whoa e ett skämt..men whoas ambassadör o representant nr ett måste vara dat crazy nigga david johnson...

2006-06-12 15:06
lägg ner ditt hat, skojare.