Fronda gör låt med Madchild
Står på www.ginza.se, sinnesjukt. Har aldrig gillat fronda men han har lite cred nu när han får göra en låt med ett sånt geni som Madchild. (om någon lyckats missa vem Madchild är så är han en rappare i den kanadensiska gruppen swollen members). Nån som vet hur Fronda lyckats med detta?
Madchild måste ha fått en jävla massa cash för det där..
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Vart kommer dom cashen ifrån då? så mycket pengar kan fronda inte dragit in..Madchild skulle kunna göra en låt med Lasse Kroner han är ändå en legend..
Enligt folket på whoa så drar ju Fronda in sjuka cash..
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Madchild måste ha knarkat sig.. Han har knarkat sig!!!
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe "Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
nicholasp - Kolla hur många
spelningar Fronda har och tänk dig att han med lätthet kan plocka mellan 5 och 10 k per gig. Vid en snabbkoll kan det ge mellan 25 och 50 k / månad i snitt. Lägg sen till att Fronda faktiskt säljer också (finns många birakillar därute i landet), både skivor, ringsignaler och kläder, så blir det ett gäng slantar till in på kontot.
Om han sen måste pröjsa Madchild en månadslön för att vara med på en låt så lär det nog inte vara nåt problem...
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Jag tror inte det handlar om några stora summor...Om han ens betalat
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Fronda tar 20.000 per gig ^^
...vilket bara gör det än rimligare att han har råd att pröjsa om det behövs :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
varför paya? frondas text skulel inte bli bättre av att han har med en duktigare rappare.
krydden, (om någon lyckats missa vem Madchild är så är han en rappare i den kanadensiska gruppen swollen members) stod i första inlägget.
i get more pussy then panty!
Big up till Frondish som har hookat med Madchild.
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
Fronda tar 15.000 för att lira så d e nog rätt schyssta stålar han drar in... men tror d kan bli en schysst collab..
http://www.myspace.com/akinonline
HAHA! Som att Madchild skulle veta / bry sig om hur mycket street cred Fronda har på Whoa.
Fronda var ju här i hammarstrand än gång, en liten by i jämtland..tror knappast att dom betalade 15-20 tusen för den spelningen:S
Nej, nu måste han börja ogilla Swollen av princip också. Dom som är så jävla bra.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Kul för Fronda antar jag. Att han sedan suger aphjärna enligt min mening är en annan femma
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
Jabtizemo P17 Swollen members kan man inte sluta gilla, tyvärr..
nicholasp, jag älskar dej ;P
det kan inte vara sant
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Vad heter Fronda på Whoa
Careface.
haha andich..vrf ska du ha den?
nicholasp hehe nej ville bara checka hans lilla sida isåfall.. Kitte Okej
Careface.
vart kan man höra låten?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
båda artisterna suger balle pungt slut
"Jag ska måla hela världen lilla mamma"
det är Fronda som producerat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är pinsamt att vi ska ge Madchild Fronda, när vi har rappare i Sverige också.
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
vart kan man höra låten?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
har inte hans nya skiva spårat hit hiphop spåret, nu är det pop. han sjunger på techno liknande beats. de jag fått höra från skiva lät inge lovande och inte som hiphop. låten med madchild va helt okey, men jag gilalr inte frondas rapp när han frövränger sin röst jämt. och varför disskuterar ni om hur folk ser på honom i kanada? det lär ju inte ni veta om ni inte är därifårn o.s.v
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men är ni dumma?, gammal tråd, köp skivan där är låten med!
yes ahaya
jaaa,vart kan man höra låten ;) `?
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
ska dne ligga här ? http://www.swollenmembers.com/06/
Madchild var min förebild tills jag fick reda på detta..
Fucks your life up crew Tjabo!
one man kunde alltid lita på att dem levererade fett med grymma gäster eller som grupp, när han går ner sig till fronda känns han inte ens seriös.. han är särklass en av dem bästa lyrikerna och så.. men fronda? give me a break.. kan ingen sätta stop för fronda innan han förpestar resten av hiphop världen.. sverige kan man ta men inte när han glider ut internationellt o förstör.
Virtual_Sexuality P19 alltså hur orkar du?
är inte det j"ag är tillbaka" på hans nya?
Alla för en.
vem fan e Madchild?
Äh, vem bryr sig. Swollen Members sålde också ut för länge sen.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Ni har inte tänkt på att i sverige gynnar detta Madchild väldigt mkt... Pga att i sverige skulle jag ju tippa på att frondas försäljningssifror ligger högre än Swollen Members gör
www.soundcloud.com/lirzproductions
VEM FAN E MADCHILD?
one: Men eftersom Fronda endast lanseras i sverige så kan man ju ställa sig frågan vem som egentligen tjänar på det..
www.soundcloud.com/lirzproductions
dalastdon, lär dig läsa människa. frågan är, vem fan är fronda?
Not a follower, so Twitter has never been an option.
one jag skulle inte ens vilja vara som fronda, han var ok när han spela med d6aa men inte längre... han har gått ner sig rejält.. och one, vadå, får jag inte ha min åsikt bara för att han säljer bra? han är kass no doubt about it, men du kanske gillar hans pubertets musik vad vet jag?dumma jävel.. och mobbad, att du tog åt dig gjorde det hela ännu roligare mongo!
DalastDon P47: En av Kanadas största "rapstjärnor". Kolla på filmen "Going the distance" så hajjar du.
http://soundcloud.com/relicbeats
whaa. Fronda feat Madchild.. nu hoppas jag fan fronda är glad också
Virtual_Sexuality P19, ,haha tog jag åt mig ?Jag tycker bara att det är omoget att hålla på att köra mamma dissar över internet, specielt när man är 19 år.aja man märker att du och Denzel bara är avundsjuka.
Mobbad, vad är jag avundsjuk på? jag kör inte kiss o bajs rap.. men eftersom du är i början av ditt pubertetsstadie så förstår jag dig om du tycker att hans musik säger dig nått.. Jag gillar helt enkelt inte fronda, han är för mkt.. en jävla sellout!
LÅten är ööööverttuuung asså !!! Madchild e sjuk :D Beatet dödar!!
Highfive anyone, anyone?