Petter - Mitt sjunde sinne -- UTE NU!
Många år har gått och Petter har under tidens gång fyllt en hel skokartong med gamla datband med låtar som av olika anledningar inte platsat på hans skivor. Nu har han tillsammans med DJ Large satt ihop en litet urval av några gamla låtar till mixtapet "Mitt Sjunde Sinne". Allt som ni hör är inspelningar från Sundsvall 98 till Sleepys studio idag. Hör låtar som Petter och Thomas Rusiak spelade in till "Mitt Sjätte Sinne" som inte kom med. Tilltänkta låtar till både "Bananrepubliken, Petter och Ronin, samt b-Sidor. Sing and Song Writern Teo som tolkar klassikern "Mikrofonkåt" med en gitarr. Missa inte heller det tilltänkta introt till "Ronin". Låtar och olika sticks som Dj Large har slängt samman med en grym mix. Tapet trycks endast upp i ett limiterat antal så se till att beställa hem en klassiker innan det är för sent, så länge lagret räcker. UTE NU! - KLICKA PÅ MERCHANDISE-LÄNKEN PÅ PETTERS SIDA: www.petter.nu enjoy!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|