AYO ??
väntat många år nu på nysläpp från Kungen.. nån som vet nåt???
"Ett iq har alla, men jag antar att du menar ett högt iq. Det har jag redan."
Ayo gjorde/gör väl som alla andra äldre rappare.. Han kommer in och har sin stund i rampljuset, sen börjar han plugga istället...
Rappat skitlänge.
Han är tydligen en nattvandrande muslim som anser att allt vad musik heter är haram, i synnerhet sin egen musik. Dock jävligt synd då han var grym på sin tid!
At the gates of Eternity...
I senaste numret av Quote står det att Ayo har lagt musiken bakom sig helt, och gärna undviker att prata om den tiden i hans liv överhuvudtaget.
han har gjort jvligt grymma grejjer och jvligt kassa tyvärr... hade ändå vart kul o se han "ta det tillbaka" med en grym platta som kunde sätta alla på plats... hade för mig att han skulle göra någonting på engelska men om dom här ryktena stämmer får man väl aldrig höra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han var grym men gjorde bort sig nar han skulle satsa mer seriost pa hiphop som tex det spokar mm. synd pa hans talang. pa tal om ingenting sa korde han taxi for ett par ar sen, har jag for mig. var jattejattefull och fragade om det var han, men han sa nej och ville inte saga nat mer om det typ.
Varför kan ni inte låta honom dö ut? Har typ sagt åt er gång på gång att lägga ner topicen och låta Ayo dö ut..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trådar med samma topics kommer upp ständit. Om ni söker bland forumen så kan ni hitta ett fler tal trådar om samma sak. Men Ayo blev en fast troende muslim och har lämnat musiken bakom sej helt som har nämts innan. Det är inte troligt att han ger sej in i musiken igen men han kanske förvånar folket en dag vem vet? Idag jobbar han som vandrare för Lugna Gatan enlit vad ja har hört och läst innan.Kanske för att ge något tillbaks eller för han vill ta ställning i sammhället för ungdomar lr bara för ha någo att göra. Det e väl nått som han bara själv personligen vet och har sina skäl. Om jag minns rätt så bor han nu i Husby men är inte säker om det var han eller någon annan som flyttade dit. Hoppas de jorde saken lite klarare för dom som undrade.
• Tacka & Ta Den •
så jävla synd när sånna rappare bara försvinner...fan jag har lust att söka upp han och dra med han i gemet igen...samla alla äldre snubbar som Petter, Ken, Feven, PeeWee, Eye n I, och droppa fet mix cd!
Rappat skitlänge.
trEtton P14 Jättefett mix CD, speciellt med Feven... .. .. .. ..
alla dom "äldre" som näms ovanför håller ju fortfarande på (?!) förutom ayo då satsa era pengar på dom gör rap nu istället, ayo var/är dock en av de bästa
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Inte när han körde på svenska dock.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
det är ayo själv aom kommer in hit nångång då och då och startar en tråd om sig själv känner han och varit där när han gör detta ½! ha ha =)
men så bra då...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Olinad P22 även om dom inte är skillade, så skulle det va grymt med alla dom som haft sin stund i rampljuset nu liksom... edu P21 nja, kanske inte...men har fortfarande hört lika mycket från honom som en 17 åring kan jag tro...han var ju bland dom bättre s.k "svenska ghetto rapparna"
Rappat skitlänge.
Ayo var grym på sin tid ! synd bara att han blev fuckad av topaz records på pengar !
pump pump
Ayo är/va tyngst i sverige på engelska. förstår inte ens varför han gjorde grejer på svenska
MeckGyver
för han höll på 18 år med engelska så de va typ dags att göra nåt saken så han börja kicka svenska!
lugnagatan ayo ere som gäller sen flera år sen
Don't Give Props To The Devil
MrUnforgivable X0 Haram är något dåligt. Att dricka är haram. Att stjäla är haram. Förstår du vad jag menar.
Och sen är det bara rent idiotiskt att säga att muslimer är konstiga. Jag är kristen så det är ingen diss mot mig men jag tycker ändå att det var en onödig kommentar. Och det med att man aldrig ska bli troende var till o med värre, vare sig du menar kristna eller muslimer. Vi har samma Gud så det är samma sak. Låt var och en tro vad dom vill.. Det är inget man kan tvinga nån till, eller tvinga nån ifrån.
Nog för mig hehe.
Producent
2007-09-14 16:36
Det var bara 3 år sedan som Ayo brukade handla hip hop skivor av mig när jag jobbade i skivaffär. Ayo var redan muslim när hans debut kom, han sa något i typ aftonbladet om att kvinnor borde bära slöja. En del trodde att det skulle få samma kraft som när Ken kritiserade hovet.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
trEtton ......................................... Säger inget.. :/ sorglig
ayos tvilling brorsa hänger på plattan o försörjer sig på "small time" hustla missbrukare
Blow my mind....the one below the waistline.
vet ni om han håller på med hiphop fortfarande?
svartsprit a visst njut vafan ska jag betala skatt för mitt missbruk
Senaste var väl Ayo feat Mio - Ska vi gå hem till dig?
Haha grym låttitel, man ska sluta på topp!