I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

organism twelve

Svensk Hiphop - Allmänt

2005-10-26 17:57

organism twelve

får man höra nått mer från den token iår?

2005-10-26 18:02
jag hör han nu

2005-10-26 18:03
Sluta spela usa, organism 12.

Garotta Di Ansjo med DJ Large var väll det senaste.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-26 18:34
Enligt mbma.se och P3 Hiphop så verkar han ju vara på g med ny mix-cd. Om den hinner komma innan årets slut däremot tvivlar jag på

2005-10-26 19:17
Enligt hemsidan kommer den nya tidigt nästa år. Men Garotta blev ju kraftigt försenad, så man kan ju köra upp eventuella förväntningar någonstans.
Govinda

2005-10-26 21:14
Nöjer mig med Garotta Di Ansjovis så länge, fast en ny mix-cd hade aldrig suttit fel.. vill höra något nytt av Leo och Seron någon som har något som kan skickas eller länkas ?

peace ya´ll !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-26 22:03
Tjock_Tönt P16

De rappar inte längre?

Do your homework.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.

2005-10-26 22:31
Serons senaste är vara jävligt bra:

Jag mötte gud en gång när jag var full som en kastrull//
Han talade genom ett flygblad, och jag bestämde mig för att sluta rimma//
Den här raden får inte sluta på rimma eller dimma//
För det är syndigt värre att rappa, så organism och pst kan dra ditt pepparn växer//
För jag får inte säga helvete och jag får inte rimma//

herregud vad trött jag är. men seron är grym ;)
There's only one way of getting rid of nuclear weapons - use them!

2005-10-26 22:37
O-rev

Seron Var grym

Nu kan han gå och lägga sig.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2005-10-27 09:29
Jag tvivlar inte på det. efter som halva mixtapet är klart. så det kommer om bara några månader.
Close your eye's and be a part of my life! POOF!
N-Town!