I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sampel från fronda - fråndish

Svensk Hiphop - Allmänt

2005-09-26 18:30

sampel från fronda - fråndish

vars kommer introt ifrån? ni vet :
"så nu träffas vi till sist (vem är du)
jag är den absoluta outsidern... en don juan från underjorden.."

" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem

2005-09-26 21:02
mmm bra fråga..

2005-09-26 21:07
jo har länge undrat tycker de introt är för jävla skönt
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem

2005-09-28 01:57
alla hans intron brukar ju komma från disney filmer.

ex.

"Men vänta vänta de där är inte shysst!"
shysst?? vad är du för en grönjöling du får ta de som en gratis lektion i gatans hårda skola.

Oliver och gänget.

"jag har lånat dig pengar jag får inga igen. Vet du vad som händer när jag inte får mina pengar?
människor blir skadade. etc.

också Oliver och gänget.

Också finns de nån slags freestyle shit låter de som :P så har dom tagit från Dunderklumpen :) hahaha. fronda är en liten barnrumpa som sitter och nöter hårda "Ord" från barnfilmer haha:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-28 01:58
Luriga skurkar heter låten. den kanske inte var nån freestyle.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-28 11:55
lilla sjöjungfrun samplingen också.. vet inte vilken låt det är dock
you couldn't reach the top in a bad game of tetris

2005-09-28 12:19
Ghettopallten P19
och du är sveriges svar på 50cent?
----------------------

2005-09-28 17:02
zerox P18 Och du är frondas försvarsadvikat?
dannyM_

2005-09-28 17:19
dannyM

jag är ingens "försvarsadvikat" mer din morsas rumskamrat.
----------------------

2005-09-28 17:19
Ohhhh, beef. Lägg ner för fan, zerox.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2005-09-28 17:23
KungVikke P21

*PuZZAZZ*
----------------------

2005-09-28 17:33
zerox P18 får ursäkta för det slarviga stavfelet men du förstod nog....

Alltid trevlig när folk nämner ens morsa. Men jag själv kan inte förstå varför det ska behövas....
dannyM_

2005-09-28 19:24
ajja sluta bråka å fixa fram vars de är samplat ifrån

2005-09-29 22:17
jag är inte alls säker, men jag tycker det låter som om det kommer ifrån, den gamla svenska tvserien: kenny starfighter tror jag den heter..

2005-09-29 23:07
shlook P17
okii