I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AFC Medlemskort fyfan d va pa tiden..

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2005-09-04 17:16

AFC Medlemskort fyfan d va pa tiden..

Damn... e lite sent ute... bor inte i sverige sa jag missat en hel del Svensk Hiphop..

horde den laten idag.. o god damn.. va den samman fattar hela min o alla mina kompisars situation.. d va pa tidne nagon MC tog up d dar!!! Respect!

saknade sverige for forsta gangen lite igar...
idag... hehehe... tacka gud att jag inte e dar fan!

o va Svartskalle i Sverige e kattastraf... men varre o riktigt javla Piiiiinsamt for landet ar alla turister som kommer till Sverige o blir behande som smuts...(om dom e morkhyad) "medlemskort" d har varit min situation enda sedan 18.... nej tack!

En kille som bor i lagenheten han e Norrman... nar vi drar ut har det hant att han blivit dissad vid dorren en gang for att han var for luffigt kladd.. nasta helg kladde han upp sig fint o prapert da blev han dissad for att han inte var.. "Funkig enough"
allt jag kunde saga till hans trost var........... WELL HOW DOES THAT! ..FEAL MOTHA FUCKA!!!!!! MOWhahahahah....
(Va ska jag saga... dom e iaf rattvisa har :) (Bor i Australien)

Bless!

www.Myspace.com/ElephantWise
www.ElephantWise.net