I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Timbuktu´s gästbok, älskade kultur, tack!

Svensk Hiphop - Allmänt

2005-08-24 04:20

Timbuktu´s gästbok, älskade kultur, tack!

Laste precis lite ur timbuktus gastbok dar folk kan ge sina asikter om karlns musik. Tycker at det var betydligt mycket trevligare att lasa an allt som star har pa whoa. Jag ska harmed borja besoka den sidan, istallet for whoa. Jag har lyssnat pa svensk hiphop sen latin kings forsta, kopte absent minded, bakers of the holy bread och sherlock nar de kom ut. Kopte en hiphopsamling som hade med timbuktus lifestess, som jag kan utantill, nar du vill! Satt alltid och kollade pa 1200, kopte petters forsta singel och blev glad over hur bra svensk hiphop skulle bli.
Satt och skrev pa SVU forumet, dar jag kande hur positivt framtiden for den musik jag alskar mest skulle se ut.

Sen kom whoa, och jag kollar in nagra ganger i manaden, och blir alltid lika besviken over hur negativa alla ar, ingen gaist alls. Sa gick jag som sagt in pa timbuktus gastbok och sag hur manniskor som gillar samma musik som jag satt och var POSITIVA pa internet, fantastiskt. kolla in!
www.timbuk.nu