Aggrokultur nr 2-2005 ute nu! + TÄVLING!
Okej, partypeople! Så här ligger det till... Idag släpps Aggrokultur nr 2. 2005- "Only built for falskguldkedjor", där erorone är med på ett antal sidor. Mindre alkohol och onani, mer droger och sex. I samband med detta så hade jag tänkt att ha en tävling... Ni som kan lista ut vilka skivomslag jag lånat motiven till mina serieomslag, kan vara så lyckligt lottade att ni vinner fina priser! Första pris: första officiella AGGROKULTUR tshirten! Airbrushad i regnbågens alla färger med ditt namn, samt Aggrokulturloggan + senaste Aggrokultur nr 2-05 och ett ex av mitt och spakurs platinumsäljande och grammisnominerade demosläpp "Istället för ett album: sånger från andra våningen" Andra pris: Ett ex av Aggrokultur nr 1-05 med tillhörande mixtape och ett ex av Aggrokultur nr 2-05. Tredje pris: Ett ex av Aggrokultur nr 2-05. Ni andra som inte vinner, kan fortfarande beställa genom skicka er adress och pengar till: Johannes Torstensson Södra stommen 117 438 32 Landvetter Priset ligger på 20 riksdaler! aiiight. Tidigare nummer och demos går fortfarande att beställa... Var på era platser! Här kommer bilderna...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|