Lilleman
Kommer ni ihåg den skånska killen som fick ut några låtar för ett antal år sen..? Trasiga skor hette någon låt och en annan hette tonårstankar. Är han keff eller funkar det?
Lilleman kommer att ha med ett spår på det kommande mixcd släppet "Sex Stycken Stryk Mixtape Vol.2" kommer i framtiden!
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
Moderator
2005-05-31 14:17
Inget skitsnack i tråden utan håll er till ämnet!
www.getloose.se
_ASLAN_ vaffan..frågan var ju "är han keff eller funkar det?"
Aldrig mer....
Absolut. Han är duktig. Han är ju ung o så, så det lär ju bara bli bättre.
myspace.com/isterbuk
han har utväklats något otroligt! han funkar mycket mer än dom flesta whoa rappare,o d säger en hel del!
jag e så RAK att du blir SNE!
kan någon säga nån ny låt med han då ?
Lilleman is the shit!!! "Utan dig" är en av mina absoluta favoritlåtar.
det här är vad som är felet med whoa.. när han var "stor" fanns det extremt hat mot han från alla på whoa, lilleman drar sig tillbaka under den stenen han kom ifrån, och nått år senare propsar folk honom för att han var duktigt. nej, hans rap funkar inte, han är keff. varför? analysera hans skiva, hans rim. ja det är svårt och leva ibland, deal with it. det är inte speciellt svårt att vara tonåring, det är lite jobbit att inte komma in på 18-års fester... "han kanske har haft ett jobbigare liv en dig, skitunge ", kanske, kanske inte. jag vet inte, det får vi aldrig veta. hur som hellst, även om han har det eller inte så gör hans den musik han gör dåligt, rimschemat är ju så fruktansvärt att det gör ont i öronen. peace.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Marcy That is so true...that right there.
www.iluvrnb.blogspot.com
personligen tycker jag han suger hästballe, men smaken är som baken..verkar ju finnas folk som diggar honom oxå =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
skönaste frasen "ja det gör jaeee"
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
jag tycker också att lilleman är skit, men de kan man inte säga utan att få alla malmös nätyo's över sig=)
flummish , du propsar han bara för han är från "your parts of the woods" hehe peace! fan kom upp o softa här btw , reppa kusten på kusten !
24/7 always keepin it.
Fram med handen och brinn med satan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han är bland det sämsta ja..!
B_Werna "ag tycker också att lilleman är skit, men de kan man inte säga utan att få alla malmös nätyo's över sig=)" eller hur så passa dig...
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
Zoome P19 gäller dig oxå =)
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
lilleman e tung...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
yee lillen lägger det fett
B_Werna man e down om man skriver "ag" och inte jag ialla fall här i L.Ä (Lindängen) =D
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
-Ice-: man, I trust your word.....
Lillemans "LÄ" är det grymmaste!!
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
Swik P18: Ingen diss men: Lillemans sämsta rim >>>>>>>>"än da gången han e tung det e om han går upp i vikt!"
det kostar på att ligga på topp
han har väl producerat Bobby Bolivians nya låt har jag för mig. vad den heter minns jag inte.
ja tror det det var iaf vad Timbuktu sa på P3 Hip Hop i tisdags. när de spelade bobbys nya låt
Det senaste jag hörde med honom var låten "vem sa ?" som är med på Dj evidence mixtape 12 ronder, tycker låten är rätt skön.
han va här i trakterna o spelade för ett tag sen, de sög ganska mkt faktist. (thn)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
"han har även gjort en diss mot någon som kalla sig JP" Åh fan, det var det värsta :þ
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Killen har utvecklats som fan, han e duktig! Sixteenbars!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Shorty-S F50: Gillar förklaringen.... den där skånske killen som hade några hits för nåt år sedan... Precis som att Whoa skulle glömma! För övrigt gick det väl på tok för fort för Lilleman. Signad på ett för stort bolag, som antagligen bryr sig mer om pengar, än om annat. Då är det klart man tappar respekten... Han gick liksom inte "rätt" väg!
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
skönaste frasen "ja det gör jaeee" Hahahahahahahahaahahahahahahahahahaahaha hahahahaaahahahahahahh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"VAD VAD! JA KOMMERR TILL DIN STAAD!"/Lilleman i låten På Festen med T.R. Otroligt ful och bull låt men skit i det.
Representerar Trelleborg 4-life!
Lindängen!
At the gates of Eternity...
Är du bäng eller? Det där är inte Lilleman...
Jo, tydligen.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
haha keff, detta e fan inte lilleman sjukt dålig som alla andra whoa rappare. dot.
"fördomar fördummar"
sexton rader!, så fet så fet
Yun_DI : Det där är inte Lilleman...
vem har nya låtar e han??
lilleman är ju trots allt kung
Det är inte lätt när det är svårt..
Lilleman suuuger..han var uppkäftig i början,sen börja folk käfta tebax..då flydde han som en liten fitta..
When someone seems too good to be true, they usually are..
mone 14, du e nog en riktig g som vet hur det går ner i gamet!..
han har fan switchat upp sin stil som fan, props!
lägg!
Jag hörde det han droppade här på whoa med sina kamrater. någon diss till eslöv lr vad det var. lät lika förjävligt som på skivan. fast med sämre inspelningskvalitet. det är whack. definitionen av whack.
mama said knock you out
vem är lilleman har jag missat något ?
svenska r.a. the rugged man?