I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kingsize: Nummer 1 2005

Svensk Hiphop - Allmänt

   
Admin

2005-02-27 08:17

Kingsize: Nummer 1 2005

Nu har jag precis läst klart nya numret av Kingsize från pärm till pärm och konstaterbart är helt klart att det är det bästa numret hittills. Det känns som blandningen av material är riktigt lyckad den här gången dessutom. Kenye West, Timbuktu, Aesop Rock och Mc Si (kinesisk freestylerappare) är en riktigt härlig mix.

Allt jag stört mig på tidigare som meningsbyggnadsfel, felstavningar, månadens cutie är i princip eliminerat. Annars förstår jag mig inte riktigt på det här med ett 10sidors modereportage i en hiphoptidning där kläderna som är tänkta att visas upp inte ens syns ordentligt. Är det inte dessutom väldigt dyrt med stora A4-sidor i 4-färg?

Annars vore det intressant att höra vilka som gjort listan över förra årets bästa skivor. Tycker den ser lite knepig ut.

Nu får jag sätta igång med tidningens tävlingar. Liten sugen på Bob Marley DVDn alltså...