Henry Bowers (Kung Henry) - Ny Skiva Ute Nu!
hallå hallå! nu finns mitt första solosläpp på engelska tillgängligt för beställning. Albumet är en 11-spårig vinyl döpt till MASTER MIND (efter brädspelet med samma namn) och jag kallar mej Henry Bowers när jag kör på engelska. låtlista: A 1. wonderland and back 2. all out of dogfood 3. livingroom reflections 4. how do you plead? 5. swordplay B 1. written on my forehead 2. my first lego construction 3. all those faces 4. kid feat. akem & bobby sandz 5. cutie pie 6. a bedtime story *galna co-produktioner är dj lo-kut och jag skivan kostar 80:- plus 20:- frakt om den ska skickas. skicka mej ett meddelande här eller maila mej på: [email protected] om ni är intresserade. vi har även pressat en begränsad upplaga av alla instrumentalerna så om man lägger på 20:- får man med en extra vinyl med dom (frakten blir dock en tia dyrare då). man kan oxå lägga till 20:- så får man med skivan på cd-r. vi säljer dock inte cd-r-skivorna ensamma. prislista: Master Mind +frakt: 100:- Master Mind +instrumentalskiva + frakt: 130:- lägg sen på en tjuga om ni vill ha med en cd-r. (portot oförändrat) en av låtarna finns att lyssna på här i whoa's mp3-arkiv: Wonderland and back snippets med övriga låtar kommer upp inom kort.
throw your hands in the air like they're not attached and realize without hands they'll be hard to catch
|