Nödrimmande journalistik?
Hittade en rolig artikel om Fronda.. www.fronda.se han kanske har fått inspiration av Eddie? /c
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
haha men suck... karlstad alltså.. :) jam / fram rimmet var ju bra, haha. pinsamt helt enkelt.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Killen i ljusblå tröja verkar befinna sig på fel sorts konsert.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
fett vilken hail han gör.. :) men annars, vilken jobbig jävla artikel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
phlegm hahaha såg han också nu :D
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Ser ju ut som nån vitmaktkonsert.
Rakt upp och ner.
hahaha humor
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Perfekt... fronda gör med hiphop vad Laila Freivalds gör av katastrofsituationer. Det sämsta tänkbara. Å journalisterna bara hakar på i hans lama rullande.
It is what it is, and how it is, is kind of fucked up.
Fan vad alla hatar Fronda helt plötsligt. Innan var han bra, men det är ju så här på whoa. Börjar någon hata en artist. Ska alla vara "Real" och hänka på. :) Keep up the good work.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänker inte hata på Fronda, men på den kassa "journalisten" med rimaspirationer. Han trodde nog att han kom på en punchline med vågreferensen, men lyckades bara med att se än dummare ut i och med att han inte ens rimmar det. Att han sen "jobbar" på en tidning som inte ens korrläser skiten de publicerar ("vänta alla ni som kommer den tillbaka som nyfödd"? ett av flertalet fel) gör inte att recensionen verkar bättre. Jag vet inte hur gigget var, men rescensionen sög :6 Blåskjortan var ju kungligt felplacerad :D 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
tillägg: folk som var på konserten var 90% folk som inte bor i karlstad. dvs. ännu mer landet, som tar bussen in för att se deras idol Fronda. ville bara påpeka det ;)
"Fronda ser ju ut att njuta av att pilla sig på pungen iaf:D" Vem fan njuter inte av det?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
"men då kanske ni måste bonga?" de va fan den sämsta recension jag läst.. haha å killen i blå tröja, ja kan inte sluta skratta!... go fronda :P
Stain "Fan vad alla hatar Fronda helt plötsligt" eller så har han alltid varit dålig.....
..så det är alltså någon som orkat läsa hela konsertrecensionen?
har ni sån där piggelinshot? aha okej.. fy fan vad äckligt!
jag hatar inte fronda... kanske bara för att jag hört så få av hans låtar!?
konstigt att folk hailar åt en nazi...
haha vilken gayig artikel...
hahahaha, jag hittade journalisten på
whoa! www.whoa.nu hah, fan va kul :D
Hahaha... och det läskiga är att han ändå var bättre än Fronda:P
Hahahahahahahahahahahahahaha... Shiiiit.... Vad e det för snubbe egentligen... Det hela måste vara ett stort skämt, jag lovar, nån form av jättestort practical joke... För varken "MistaX" eller hans artikel kan vara allvar... Det går bara inte... hahahaha... Fyfan, vem kom på detta, det var det roligaste jag varit med om på länge... Jag flabbar fan ihjäl mig... Hahahahahaha... Jag älskar såna här ironiska skämt man... Hahahahaha Peaceeeeeeeeeeeeeeeee
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaalmöööööööööööööööööö!!!!!!!!! !
jag emailiade han genast efter ja laste artikeln for o låta han veta att d va dåligt o oacceptabelt
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
HAHAAH KILLEN I LJUSBLÅ TROJA... kan han arbeta for dom som tog bilden?? STUDIO RAZZE
den här artikeln kan inte vara seriös vafan? hahahhaa de sämsta ja sett.
kolla hans sida här på whoa, det sämsta jag sett. hans låt är ju som en jävla dikt man gjorde på lågstadiet....
OK, man drar på smilbanden lite när man ser artikeln, men kom igen softa lite med att trycka ner nån, särskilt offentligt, man ångrar sig ofta efteråt. När vi har en tio-topps försäljningslista i Sverige 2004 med bara namn som Gyllene tider, Benny Anderssons Orkester, Uggla, Agneta Fältskog och Vikingarna måste ni inse att det kanske är personer som han och hans intresse som blir rätt viktigt. Ska Timbuktus nya skiva recenseras i "den där lokaltidningen". Kanske ahhh, kanske inte... beror på om nån med intresse på tidningen tjatar och breder väg och uppar det han gillar. OK, den här artikeln var lite... ehh spontan och Kejsarens nya kläder-stylee, känns som någon i hans omgivning borde sagt till, men ändå, softa lite kanske?
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
phlegm P21 haahhaahhahaahah
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Ahahaha,, sluta hata, eller om ni nu Måste göra det, så gör det inte offentligt som ngn tidigare skrev,,, elaakt... och Kontrast: hmm, har du tråkigt, eller halkade du bara in på hans sida? höhö... skojjigt hur som h..
Killen i den blå tröjan ska nog bli min rolemodel för 2005.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
phlegm P21 HHHHHHHHHHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
han borde skriva multies, jävla keff snubbe
Éxitus
hahaha hail fronda! hahaha ^^
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
NEJ! skamligt dåligt...ush och fy ps. Det ser ut som att killen i blå skjorta sleepwalkat sig in på arena för att heil:a lite... ps 2. Lägg märke till vad det står under bilden, foto: Johan Hedlund/studio RAZZE
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Producent
2005-01-16 09:32
shiit alltså.. i stunder som dessa skäms man nästan över att bo i karlstad.. dags att byta ut journalisten.. kontrast, läste inte du journalistik på gymn.? :P
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
cliche haha jodå. jag kanske skulle ta över ;)
Killen i ljusblå tröja verkar befinna sig på fel sorts konsert. hahahahaha GUUUUUD!!! hahahaha den raden var roligare än hela artikeln
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
killen emailade mej tillbaks efter ja klagat o sa: Hallo! Thank's man. I like criticism. Haven't written rhymes for so long, only sports. I tried to make something different and a lot of people liked it. But i'm still learing and maybe one day I will be good. Who knows! så tydligen va han serios o tycker sej nån slags rappare
Sen kan man ju fråga sig varför han mailade Simon_T på engelska...
half & half, blev svengelska som d blir ibland... shoulda guessed yall wouldnt care what the email said, bara att den e skriven med engelska ja mailade honom ca 4 in the mornin....and i was a lil tipsy...d blev som d blev. Ja bor inte hemma, de finns INGEN i min omgivning som ja nånsin pratar svenska med, så har d varit ca 3 år, obviously the shit is slippin my mind a bit... fast nu på senaste har ja whoat så mycke att ja blir lite vanare me svenska igen.. whoa is my language preserver