Leo
Någon som vet vad han gör nu? Tycker han gjorde jävligt mycket grymt material förut, har han droppat något på senare tid?
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Slutade rappa efter att ha blivit utnämnd till Sveriges bästa MC (för andra gången!?). Var ett tag sedan.
Keep crushin'!
han var den enda i sin typ(mbma, fronda och alla de andra) som jag faktiskt tyckte om att lyssna på.
fcuk spleling
jag har sett att han har spelat (som DJ alltså) elektro (eller någon annan sån musik) ute på krogen i GBG, men det var ett tag sedan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han var ju riktigt grym i Loose Cannons! btw. håller de fortfarande på ?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
grafflix: de hade med 2(?) spår på Astmas CD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej.. men jag har inte Astmas CD
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
han slutade rappa sommaren 2002 har jag för mig.
www.myspace.com/victorhollender
kommer ihåg att han slutade precis innan babylon by bus-turneringen den sommaren.
www.myspace.com/victorhollender
bakeman: pST/Q brukar inte freestyla, så vitt jag vet.
skulle vara kul att höra PST/Q freestyla för att se om han är lika bra med orden då, eller se hur det skulle låta.
När kommer filmen upp, sånt här kommer aldrig upp.. vad hände t.ex med den snubben som filmade en seronspelning, den lades väl aldrig heller upp "det är på gång" säger man, vad är det som är på gång,,,, det är ju inget som ska redigeras för fan.
www.alexanderadiels.com www.soundcloud.com/alexanderadiels
nej han sluta ju vilket va förjävla dåligt..han va ju tightaste rapparn i sverige...
no drugs make my life beutiful
e Loose Cannons fortf. aktiva?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
alex vad jag vet finns serons senaste spelning uppe ngnstans. den är trist
Stege!
Skivsamlare
2005-01-08 17:39
olh_zark: Jag tror det kan vara så att folk pratar mer om Seron, eftersom han slutade av en mycket mer "mystisk" anledning... Det är ganska stor skillnad mellan att tröttna, som Leo, och att plötsligt bli djupt religiös, som Seron.
johan_s P19: Man vet aldrig med whoa... Equality P19: Har jag inte fått allt om bakfoten (vilket är mkt möjligt) så avslöjade han varför han skulle sluta på LunarStorm. Har för mig att anledningen var mer än han "tröttnade". Dock så är allt bara enligt whoa-rykten.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Han la av för att han inte tyckte det var kul längre. Han sa även att han kanske kommer tillbaka om han får tillbaka suget att göra musik. Vi får bara vänta och hoppas. måste bara tilläga att jämföra fronda med mbma är ju helt dåraktigt. Peace
Shroom
hoppas verkligen leo kunde göra ngt nytt, skulle va fett big up leo
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Och när kommer videon?????
Shroom
Loose Cannons är aktiva men leo har lagt av :P
Leo är det bästa som hänt svensk hiphop...
Näää karlstad va det nog seron.... Lägg upp videon då!!!
Shroom
Sveriges grymmaste mc? Har han gjort nån solo-låt?
hiccory checka leos "vanvård" det e den fetaste text jag någonsin hört allafall.
släng upp texten!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
släng upp video ni som har!
Idag 00:29 släng upp video ni som har! Idag 00:30 lägg upp video då! haha, lugnnnnnnn.
Rhetoric P20 Ivrig lever längst! har du aldrig hört det ordspråket? min dator cp:ar sig brukar bli sådär....!
johan_s P19 Senast inloggad: 05-01-18 08:47 Verkar som att snubben tagit semester från Whoa...
Sitter och lyssnar på "Vanvård" nu... jag älskar hur han får in alldeles för många ord, men ändå lyckas hantera det gallant!
funkar ju inte ens.... :(
fan va besviken jag blir på alla filmer, teasers...... det är bra med ungdomar som filmar och hookar men det funkar aldrig
Alex-Adiels den låg uppe väldigt länge. om du missade det så får du skylla dig själv.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kan inte nån som hann ladda ner den lägga upp en mirror? Det verkar inte som att den här Johan är den typen som är uppkopplad särskilt ofta, om man säger så.
ye, fan det är första gången någon följsamt tyckt samma sak som mig här på woha.... för kontrast jag kan väl inte sitta och lusläsa forumet varje dag även om det är på varje dag för jobbgrejerna står bredvid datorn och när jag laddar sparar o.s.v vänder jag bort till datorn och underhåller mig med woha. Men för den delen kan jag ju inte komma ihåg allt jag klagat på.
Demirel läs igenom vad killen skrev först kanske... Alex-Adiels öh? nej? men jag påpekar bara att den filmen låg uppe väldigt länge.. eftersom du undrade.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
varför är det ingen som nämner seron i ett sånt här sammanhang. dåligt att han blev frälst och hoppade av...
de funkaar ju inte
hahahahaha, fan va lyckat att länkarna funkar!
men du måste skylla dig själv om du inte håller koll på när filmen finns uppe
har nån hört freestylen med leo och seron..den är riktigt grym, skönaste freestylen ja hört!
macos hur / vart får man tag på den? skulle vara riktigt fett då jag älskar båda 2...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
nån som har vanvårt o vill skicka?
Fucks your life up crew Tjabo!
Djureri jag ladda hem den från dc, ge mig din msn så kan ja skicka