I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-07 19:03

Vilken låt?

Hejsan. Jag hörde en låt på radion häromdagen. Eftersom jag inte har hört den innan och eftersom den sändes på radio så har jag fått för mig att den är rätt så ny. Men jag vet inte säkert.

Killarna rappar på svenska (typ stockholmska) mestadels, men det är några rader på arabiska också. Beaten är typ orientaliskt om jag minns rätt.

Någon som vet vilket band och vilken låt jag pratar om? Dom sa det inte på radion nämligen... tack på förhand!

Stab, hack, slash, kill!!

2004-10-07 19:12
Det kan kanske vara Medina med låten "Magdansös". Har lirats en del på P3.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-07 19:33
Men det låter ju som om det skulle vara en tjej? Det var det nämligen inte i denna låten... det känns inte rätt.. men jag ska kolla upp ändå. Tack för svar... någon annan?

2004-10-07 19:40
Hehe, Medina är två grabbar: Sam-E och Alibi.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-07 19:45
Dra hem RumbleSnippet.mp3 (spara mål som) och så börjar du att lyssna vid 8:38 min, så kan du se om det är den låten du hörde på radio. Det är den låten jag snackar om iaf.

2004-10-07 19:51
tackar. det var den! grymt!