I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-10-03 12:40

chords

nån som vet om dom kommer med nåt nytt album snart?

DustY©

2004-10-03 12:46
vadå dom

2004-10-03 12:48
Nej jag vet inte om han kommer med nått nytt album snart. Men han släppte ju helt off skivan med timbuk ganska så nyss så det tar kanske ett tag tills hans nästa album..
Men lika glad är jag för det!
Groupie

2004-10-03 12:49
säger som Spadit vilka dom?

det lär ju förövrigt dröja ett tag innan han släpper nytt

2004-10-03 14:16
många som tror att han är dem... jag skall ioförsig intet säga... trodde att dead prez var en person tills för typ några månader sedan. lyssnar inte mycket på de iof.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-03 15:01
Han jobbar på skivan. Läste i sydsvenskan att det är på g. Men det tar nog ett tag, Timbuktus platta är nog det som ligger i fokus hos JuJu just nu.

2004-10-03 15:11
va inte så säkra på att de tar så lång tid...
"God damn we can't even afford to die!"

2004-10-03 17:48
Huvudsaken är att han arbetar på den. SKönt att höra att han gör det...
Hälsningar från Finland:
www.johankvarnstrom.com

2004-10-03 20:19
Garden Around The Mansion sålde tyvärr inte så bra här i Sverige. Läste nu i veckan i Stockholm City att skivan bara sålde i 1500 ex.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-03 22:21
1500 e ju fan ingenting! själv köpte jag den första dagen den kom ut... han e värd fett många fler än så!
"God damn we can't even afford to die!"

2004-10-03 22:43
lätt, bland de bästa svensk hiphop har släppt hittils, å ja menar de verkligen, den plattan e verkligen 99%:ig, inte ett enda svagt spår, å knockin on my door e verkligen...*rysningar*...bra.
har en känsla av att den siffran e missvisande, å även om de e sant har han fått fett mä respekt å recognition, han kommer nog slå snart, bara fler får höra honom, han har fan kapacitet å slå internationellt ju

2004-10-03 23:58
som sagt 1500 ??!!!!! inte för att det är verifierat av ngn annan men wtf?

bara det är ju ett argument för er som gillar skivan men ändå laddat ner den. den är LÄTT köpvärd. och det säger en belastad neralddare (som har skivan på vinyl)

synd som attan på videon.. om den videon, Wrap Your Chops som är sanslöst snygg (o då pratar jag inte ens om låten) hade fått bara lite mer speltid på ztv så hade singeln antagligen också sålt och den hade kunnat hålla sig kvar ytterligare!

finns det ingen på ztv med kvalitétskänsla? Jag drar såg jag också allt för ofta, likaså Sångfågel. och promoe verkar bara spelas för att han fått medieuppvaktning av dagspressen
Stege!

2004-10-04 00:05
han fått fett mä respekt å recognition,

Det betalar inte hans räkningar määäään.

2004-10-04 00:09
allt för sällan menar jag ovan! de är kvalitétsvideos
Stege!

2004-10-04 11:59
ja trodde timbuktu var en älva

2004-10-04 14:11
Han spelade en eller två nya låtar på malmöfestivalen som var helt otroligt grymma! Ser fram emot nytt från honom!
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn

2004-10-04 15:35
timbuks platta måste ju bli lite försenad med tanke på bilolyckan för mågon månad sen. plattan blir nog väldigt influerad av den också.
tragiskt på alla sätt.

2004-10-04 15:50
Chords har ju med två spår, från sin skiva, (Wrap your chops & Searching for dreams) på BabylonsjukanSoundtracket. ett reklamtrick jag tror kan visa sig lönande.
Soundtracket lär ju slå så in i, med tanke på filmens populäritet.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2004-10-04 16:11
Är filmen populär? Men searching for dreams är nog supergrym om det är den jag tror det är.
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn

2004-10-04 17:19
Maliik P60:
Kanske jag som lever i en bubbla, men jag har uppfattat det som en "måste film" för alla mellan 12 å 29. Äen 12 åringarnas mödrar kommer väl antagligen gå...
Men det kasnek bara är jag som gick på den offensiva reklamkampanjen...
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2004-10-04 17:22
Chords jobbar mycket i studion nu, många olika projekt. För tidigt att säga mer än så.

I filmen Babylonsjukan hör ni en del Chords låtar, samt även på soundtracket. Dom är dock utgivna innan.
http://www.jujurecords.com