I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tank Marwin - Tank you Update!

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2004-09-18 14:41

Tank Marwin - Tank you Update!

Jag följer i Mekanos fotspår och samlar ihop det som synts angående min nya skiva "Tank You", för er som inte hört den, hört om den osv.

I skrivande stund ligger "Tank You " på nionde plats på CDONS mest sålda nyheter ! Över Kamphundar t.om!! www.cdon.com , köp skivan där!

Utdrag från recensioner:

Från Groove
Tank Marwin däremot har varit med ett tag, och beatsen som ackompanjerar hans old school-tunga rap känns bekanta med sina RZA-stråkar och pianon, men variationen är det absolut inget fel på. Att kunna gå från hårda Coming Out Strong till något mer laid back Rising Up och sedan snabb-rappade Assault Part 2 tyder både på vid-synthet och bredd.
/Kalle Malmstedt

Svensk underjord
En sak är säker Tank Marwin är definitivt en rappare att räkna med i framtiden.
/Fredrik Blomberg

Musikindustrin.nu
..Tank Marwin som med stilsäkerhet och elegans levererar sitt debutalbum på Pay Per Bag i Tank You som bjuder på såväl stråkar som akustiska gitarrer.
/Tomas Fridholm

Kristianstadbladet
En stil som kan liknas vid en symbios av det som Jazzy Jeff & Fresh Prince levererade för drygt 15 år sedan och det som snurrar i hip-hop-lyssnarnas spelare i dag.
/Roger Bing

Ladda hem livevideo med Tank Marwin, Mufakka, Jah Rhythm och K-Skills (ljudet är inte det bästa, men det duger!)
www.hip-hopposten.net

ntervju och två gratis mp3:or på www.hip-hopposten.net
Intervju finns även på www.svenskunderjord.com

Glöm inte att gå in och rösta på mig på www.swedish-hiphop-prize.com i kategorin "bästa oberoende album"

Så där.. Om ni gillar det ni ser/hör så stöd och köp skivan så att PPB och jag kan fortsätta att släppa bra svensk hip-hop!!

Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.