vilken låt e detta, trol. d6aa
En låt med d6aa,..Där dom rappar om en blind neger som dör i en hjärtattack när han upptäcker han att är neger.. har någon nån aning om vilken jag menar`?
ja om man inte säger neger följt av nått elakt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok, låten heter altlså "får man säga neger?", "ja om man inte säger neger följt av nått elakt..." elle "och du är nazist?razist????"
dvärgen vs jätten "Jag vet att du rappar för att du vill bli kallad vit neger Snackar om små kukar bara för att du har komplex över din egen"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är inte det typ trallpunk/medelditsmusik gruppen BigFish??? Som har en låt om en nazist som är blind och får synen tillbaks och dör då i hjärt attack när han upptäcker han är svart.. eller nått..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
jag har oxo lyssnat riktigt mkt då d6aa. frågar åt en kompis kan jag tillägga :P . yeah yeah
en blind neger som dör i en hjärtattack när han upptäcker han att är neger.. låter mer som en rasse låt tycker jag .. tror knappast D6AA rappar om det i alla fall ..
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
får man säga neger? ja det får man väl säga. däremot är ordet "nigger" klassat som "rassistiskt och nedvärderande". beroende på vem som säger det då kanske eftersom alla rappare som är svarta i usa är "niggers"
äh,de e la den enda låten dem säger neger i typ
fast den låten skulle jag vilja höra! vem har gjort den nu då ? och vad heter den ?
aa skulle också vilja höra :D gimme
Tror på Nosferatu linje. Hade en polare som gillade Big Fish och känner igen detdär temat.
tee_JKS P21: "...en polare..." Känner igen det där från typ Bullen :-p
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
jo ni tänker på big fish - den blinde rasisten... fattar dock inte hur fan ni kunde få det till d6aa.. det är ju punk
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
aa den måste polarn menat, hmm undrar varför han trodde det va fonda ... thx anyway hom's
ja han upptäckte att han själv var neger!!! sjukt härlig låt
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
INTE D6AA I ALLA FALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
men vadå, rappar dom eller ?
Men vafan folk, det är ett Dave Chapelle Show avsnitt, ju? :)
"Big Fish - Den blinde rasisten" från skivan "Sånger ur Sten" Så kom det sig att en gosse blev blind av en mystisk defekt uti sitt öga Hans besvikne fader stängde in honom på en vind Med trappor flera hundra meter höga Han satt där helt ensam, man gav honom mat och annat han kunde behöva Där odlade han skägg samt onska och hat Som blev allt för stort för att döva Han satt på sitt rum och skrev böcker om kamp mot de svarta, de svaga och de röda Han växte till en nynazistisk ledarepamp Och hatet det fortsatte glöda En dag fick han höra om en doktor i Berlin som hans blindhet kunde kurera Han sa: Läkaren är visserligen ett judesvin men med ögon går det bättre att regera Mannen fick synen tillbaka men ack trots denna vetenskapens seger så dog han kort där efter i en hjärtattack då han upptäckte att han själv var neger!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Och nej, dom rappar inte. Vispunk med medeltidsinslag. Låten går i valstakt.
konstigt att nån trodde det var D6AA Då!! hahaha
erorone P17 Hahahaha...den låten MÅSTE det var , perfekt beskrivning! haha grafflix P18 hahaha....Jo, det ä ju det hela tråden handlar om ang: "Vad heter den låten?" fan, va goa gubbar!
// Allt jag säger kan ha ironiska inslag.
jag har hört den nu! den var fan bra, men jag kan inte fatta hur nån kan tro att det är D6AA. han som sjunger låten rappar ju inte och låter heller inte som nån i D6AA.. .
Jävla tjafs om vad man får säga och inte? Dom är elaka rappare dom skiter i det, det hade fan jag gjort iaf. :P
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"
jag vill hitta låten
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
antisocial men nu var det inte dom.