I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

För lite samplingar!!!

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2004-08-04 20:40

För lite samplingar!!!

tja...
tycket att det är för lite samplingar i en del låtar jag hör ifrån sverige, särskilt sthlm´s stuff, kom igen, träna lite samplern o gör ngt skönt, inte för att jag inte gillar bara synthar o så, men allt låter så jävla slick o lite b med bara synthar, usa kan det med synthar, tyvärr inte alla i sverige, min favorit är dock när blandar samplingar, synthar o live, vad tycker ni, anledningen att jag säger detta är att en del folk klagar på GUBB´s beats av KRISTUS, jag menar kom igen, han har gjort sin sak sen 80-talet o är mästaren på samplern i sverige, lyssna lite, lär o så växer säkert hans saker, alla har sin plats i cirkeln om man säger, vilka gör sådan musik som illizit, exakt, ingen, så kör hårt nu alla o lämna lite feedback
1...

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se