I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Emceeing Kräver en Större Insikt, säger jag

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2004-08-03 16:48

Emceeing Kräver en Större Insikt, säger jag

först måste jag ge kred till de som har sätt ihop det här. de verkar som de har verkligan insätt sig i att ställa up för svensk hiphop.
www.swedish-hiphop-prize.com

men jag reagerar på det här som står här under:

08 // BÄSTA TURNTABLIST/DJ
På grund av att denna kategori kräver att man har än större insikt än vad rap musiken behöver, så tas pristagaren fram av en insatt special jury med motivering.
09 // BÄSTA B-BOY/CREW
På grund av att denna kategori kräver att man har än större insikt än vad rap musiken behöver, så tas pristagaren fram av en insatt special jury med motivering.
10 // BÄSTA AEROSOL/GRAFFITI ARTIST
På grund av att denna kategori kräver att man har än större insikt än vad rap musiken behöver, så tas pristagaren fram av en insatt special jury med motivering.


jag tror att de behöver ni special jury för de sist nämda men jag tycker att det är dåligt att säga att de kraver ett större insikt en rap musik.

rap kräver insikt. bara fråga din mormor som kan inte skilja mellan KRS-One och Jay-Z

det är bara att rap har blivit mest komercial exploiterad av alla elementerna... eller fan. jag ska inte dra ut det är nå mer just nu.

ni som förstår vad jag reagerar på skriva och säga så, ni som inte håller med. skriva och säga varför och då ska jag skriva resten av vad jag skulle säga.

Right makes might