I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DJ Taro presenterar Hemmalaget Mixtape

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2004-06-07 13:27

DJ Taro presenterar Hemmalaget Mixtape

Nytt DJ Taro mixtape och ny tung låt med Paragon "Välkomna Mig" på Hemmalagets site... direktlänk till låten : www.hemmalaget.nu


från www.hemmalaget.nu...

DJ Taro presenterar "Hemmalaget Mixtape : Svenska Mästare"!
(inlagd 7/6, 2004)

Inom kort släpper DJ Taro nya mix-CDn "Hemmalaget Mixtape : Svenska Mästare". Mix-CDn blir tredje släppet i Hemmalaget Mixtapes-serien efter Paragons "Ni Borde Älska Mig" och Sabo Hoosam Gurmos "Radio 127". Släppet blir dessutom uppföljaren till DJ Taros omtalade och uppmärksammade mixtape-trilogi "100% Svensk Hiphop" (1999), "Höjer Nivån" (2000) och "Ännu En Gång" (2001). Till skillnad från dessa mixtapes så kommer dock "Hemmalaget Mixtape : Svenska Mästare" i stort sett fokusera endast på Hemmalagets artister, med undantag för ett fåtal gäster. Mer info kommer snart...

Tills vidare kan man dock ladda ner och lyssna in Paragons nya feta låt "Välkomna Mig" som fri MP3 här på siten. Låten är producerad av Charlie från Vendetta och kommer finnas med på "Hemmalaget Mixtape : Svenska Mästare"!

Om ni dessutom inte redan köpt Sabo Hoosam Gurmos "Radio 127" och Paragons "Ni Borde Älska Mig" så är det bara att köpa! Båda skivorna finns kvar i lager på Recordnet och via deras hemsida!