I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AGGRO 2004 - nytt fanzin, nytt demo, nyheter....

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2004-06-04 11:05

AGGRO 2004 - nytt fanzin, nytt demo, nyheter....

Tjena! Aggro här. Ursäkta att jag inte skrev nyheterna i Onsdags som ja lovade men vårat internet la ner för dagen, av nån jävla anledning (fittdator).

Som sagt, nu har jag fyllt 20 (Hurra!), och detta firar vi (jag) på Aggrokultur genom att släppa lite godsaker för er som är intresserade i både min rap och mina serier....

Chokisteatern presenterar:
MA-AG (Massan och Aggro)
7 spårs demo med Don Mass1 från Dirty Härryda/ Han med dreads som filmade Härlanda Battlet. Ett demo som är sprängfyllt med temalåtar och punchlines (Eller bara random bullshit av två snubbar som inte kan rappa). Medbrottslingar på bandet är, förutom produktion av Sebonio, Dj dåre och Ferhat, våra goda vänner Simon Gärdenfors från Las Palmas och Kungsbackas egna Slack-O.

1. Intro
2. Herrejävlar! (Refrängen skulle låta som Bustas "Oh my god", men resultatet blev lite annorlunda).
3. Den där "Anti-vakt"-låten. Gäst: Slack-O
4. Räkna med oss (Lite som Mos Defs "Mathematics", fast på svenska).
5. Mellan Jobb (Ett slacker-epos av och med Massan, Aggro och Simon G).
6. SEB 12:55
7. Outro

Denna demo har funnits ute ett tag, men det var dags att vi skrev lite om den på Whoa. Kontakta Massan på Whoa om ni är intresserade i att köpa!

Övriga nyheter:

AggroKultur nr. 1 2004 är på väg. Den är helt färdig och ska bara tryckas, vilket jag kommer göra nästa vecka.
Förra numret bar undertiteln "The life and times of J. Torstensson", detta nummer bär undertiteln "Aggro var namnet 2000". 24 sidor självdestruktiva serier och samhällsförakt, in courtesy of Johannes T.

Ett Aggrosolosläpp är på G. Frågan är om jag väljer att släppa en demo eller om jag gör... ett helt annat släpp.
Hur som helst, ett släpp är i görningen, och jag berättar mer om det senare. PIS AOUT!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.