I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-05-17 00:22

Close Creative [email protected]

På senaste tiden så har det inte hänt så mycket på sidan.
Detta har berott på att jag helt enkelt har haft fullt upp med annat. Det har varit spelningar, planering med bolaget, men även med saker ligger utanför musiken och datorns värld.

Men nu är jag tillbaka, och ska nu försöka ta igen den tid jag har missat med nyheter osv....

Nya recensensioner har kommit upp på sidan i helgen, och mer kommer inom kort.

Nu finns det även en special med gruppen CCC på sidan.
Här nedan följer lite info om denna:
________________________________________

"Gruppen Close Creative Comrads består av rapparna Akem och Scoob Rock. Dessa två människor har båda gjort sig kända som att vara två av våra mest rutinerade emcees här i landet. Båda två har gett ut med ett antal album, Ep´s och 12”or. Förutom detta, så har man har även kunnat höra dem på olika samlingar och mixtapes under åren som gått...."

Här ovan fick ni ta del av inledningen i den intervju jag gjorde med Akem och Scoob Rock då dom var på besök i Göteborg, och gästade då klubben Fatmilk.
Hela denna Intervju hittar ni nu här: Intervju

Bilder ifrån denna spelning hittar du även här på sidan genom att klicka här: Bilder

Tidigare skrev jag även en recension av deras album C.C.C som ni kan läsa mer om här: Recension

djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //