Embee
När kommer embees nya skiva?
Okej. Är det någon som vet något om skivan?
har embee gjort solo-skiva? är det med några andra rappare då?
Telvin hans debut heter Embeetious Art. A: On Tour Magnetism w/Promoe Another Poor Lonesome Homeboy B: Egotrippin´ Pt.4 Stay Up Late w/Filling Semester w/John Grahn
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
niprone P20 killen e ju en workaholic! klart han arbetar med nytt material.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Calm down på Promoes nya var ju tänkt att den skulle vara på embees nya skiva. Det är Embee som sjunger i refrängen.
den är mycket instrumentalt tror jag..vet att timbuktu skall va med på minst 1 spår..skvallerskvaller
Det är jäkligt kul när han har gäst artister. Det blir en så stor variation på skivan då och med Embees sköna beats kan det inte bli bättre.
ere nån mer än jag som hört embee rappa, han e ju stenskön på three sick steez t.ex.
det här blir asgrymt. eller inte. hade det varit två år sedan hade det blivit övergrymt. nu hoppas man!
Stege!
Checka Embee live solo, nu på torsdag 9 sept. nefertiti gbg på stödgalan för konkurshotade hemlösas tidning FAKTUM.
Ni kommer få ett smak prov i slutet av Promoes nya video.
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.
Imorgon, onsdag kommer P3s Musikjournalen att premiärspela Embees första singel från albumet "Tellings from Solitaria". "Not Tonight" är titeln feat. Vanessa Liftig. Mellan 20.03-21.00 på P3.
cesar, verkligen!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A http://www.otechdesign.com
Ska bli intressant att höra singeln. När kommer videon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
17:e November
you couldn't reach the top in a bad game of tetris
My-khus och vad spelar det för roll?
Essen sie mein scheisse!?
17e november kommer albumet... faaan va jag längtar asså... köper det direkt...
..
Producent
2004-10-12 16:47
embee är fan ett geni. absolut inte överskattad längtar verkligen till skivan!
Embee är verkligen ett geni, en perfektionist som aldrig misslyckas!
fear and loathing
när du minnst anar!!!
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
Oskars, eller hur!!! Can´t wait!!
spännande spänannde! Han är verkligen inte överskattad! gillar som fan..
Kristofer, the Hiphoper. I'm on point just like a weightwatcher!
Nån som hörde singeln på P3 igår?
cesar Ja, jag hörde den. Tycker den är för vek som första singel. Men jag hoppas och tror på en varierad skiva där Embee visar upp en musikalisk bredd.
För er som inte hörde den, kan ni lyssna
här (ca 41:20 min in).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tuuuung!! sveriges, utan tvekan, bästa beatmakare!!! två tummar upp för "tellings from solitaria"!! vanessa var okej...
Beyond K-Line, barely got our money back!
dödfödd Suck, sarkasmens orator...
Hm...har alltid gillat embee men det här var väl inget vidare? Eller är det jag som är på dåligt humör kanske...
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
den borde man nog köpa, men jag vet inte riktigt om det kommer vara så fett.. beatsen till "struggle continues" var inte alls så märkvärdiga, förutom några fåtal dock, sen vet jag inte riktigt vilkla han har proddat till promoes skiva förutom "calm down" som är överfet... aja det här lär väl vara genomarbetat å bra som fan , får man hoppas
Éxitus
lyssnar på p3:t. man hör ju rätt omgående att det är embee, mycket choppat. men jag tycker låten i övrigt är väldigt vek. synd för jag diggar embee... sångerskans röst är ju verkligen klen!! ocatchig refräng, mycket svensk brytning, fåning text i varje fall i början av andra versen.
Stege!
Snippeten är ju överfet! Denna skiva måste förhandsbeställas.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com