I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fronda / fattaru

Svensk Hiphop - Allmänt

2004-04-27 21:13

fronda / fattaru

själv tycker jag att fronda är mest.... KASS.. finns ju såklart många som gillar han..
råkade precis spela en av hans låtar... lät ju precis som fattaru... snälla...

"fronda är ett cepebarn som behöver tröst"
efterblivna - knarkare

2004-04-27 21:14
själv tycker jag att fronda är mest.... KASS.. finns ju såklart många som gillar han..
råkade precis spela en av hans låtar... lät ju precis som fattaru... snälla...
ingen annan som har märkt detta på vissa låtar ?????

"fronda är ett cepebarn som behöver tröst"
efterblivna - knarkare

((glömde skriva en sak))

2004-04-27 21:36
tycker inte fattaru är så jävla bra heller...men dom är ju 10201 gånger bättre än fronda och hans skryt-rap...

2004-04-27 22:40
SCSH P18, Lyssna på "Fronda är mitt namn"... "Beblanda inte mig med nån fattaruskit".
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A

http://www.otechdesign.com

2004-04-28 00:34
Hur kan man ens jämföra Fronda och Fattaru?
Fattaru får dansgolvet att gunga medans fronda får öronen att blöda och man vill inte veta av svensk hiphop.
Keep crushin'!

2004-04-28 08:52
båda e väldigt tunga..

2004-04-28 14:20
SCSH P18

jag förstår inte ens vad din tråd handlar om?

du tycker att fronda och fattaru suger....

okej, du behöver väl inte skapa en tråd för det?

alla ska va så jävla negativa överallt,

jag tycker att det finns tusentals andra som är miljarder gånger sämre än både fronda och fattaru ...

om dom nu skulle varit så förbannat dåliga då skulle du aldrig ens ha hört dom, för ingen hade någonsin spelat deras låtar...

men nu råkar den bistra verkligheten vara så att både fattaru och fronda har släppt två album var och deras lyssnare har ökat och inte tvärtom...

ska man förlita sig på verkligheten eller nån SCSH P18 som tycker till på whoa?

det får ni själva avgöra....
- da locos crew -

2004-04-28 14:55
om alla skulle sluta lägga upp trådar med innehållet: "han e fett kass! håller ni inte me??" så skulle fan det svenska hiphop-forumet stå stilla... för evigt...typ
you couldn't reach the top in a bad game of tetris

2004-04-28 15:12
atrac P15, tyngst!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A

http://www.otechdesign.com

2004-04-28 18:09
  EricM P18

aaa fan, ingen annan får ju bouncea... mm jag håller med :P
jag gillar whoa på det sättet att man kan få ett gott skratt när man är inne här....
http://www.myspace.com/souldbeats

2004-04-28 19:33
jag tycker inte Fattaru suger, som nån skrev så är dom duktiga på flow och få lite gung i låten. Smaksak förmodligen, men jag förstår inte hur någon kan gilla fronda, ingen självdistans (skyller säkert på ironi, men jag tror han vill vara så "cool"), låtar där texterna bygger på punchlines. Han kan lika gärna vara med på battle tävlingar över whoa. Min mening.
026 represent. Sätra.

2004-04-28 21:06
fattaru vinner med hästlängder över fronda!!..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2004-04-28 21:38
YEAH NIGGU!

2004-04-29 10:18
fronda e ju nice men det ar ju fattaru ocksa..fattaru var sjukt grymma i borjan men sen tycker jag att dom tappade det... stay real och gul och bla var ju riktigt feta!
WHaT eVa! DaAh!