I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

är det såhär hiphop ses på idag?

Svensk Hiphop - Allmänt

2004-04-19 13:28

är det såhär hiphop ses på idag?

vänligen se bifogad länk:

www.yttermera.se

meh!

2004-04-19 13:36
den komersiella hiphopen i usa krestar ju runt allt det där, främst dom svarta från ghettot som aldrig haft något särskillt, är inte riktigt samma femma i sverige då vi inte har några riktiga ghetton eller sådan levnadsstandard riktigt, vi har sociala skyddsnät osv osv
chase the clouds away

2004-04-19 13:41
ironi? och om inte, så tycker jag synd om pojken.

2004-04-19 13:49
Det var ju sjysst april skämt det där, vet inte hur han låter men det var riktigt rolig läsning...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-19 13:54
Orginalet ligger på www.therockalltimes.co.uk och är en hyfsat god känga till den s.k. mainstreamrappen: www.therockalltimes.co.uk
Riktigt underhållande :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2004-04-19 15:49
"Jag rappar om saker som faktiskt hänt mig. Som till exempel på min senaste singel, "Yo' Sexy Body", den handar liksom om en skön känsla, fattar du? Om en skitsnygg tjej, men också lite om droger och vapen i grannskapet. Jag tror inte att det just nu finns någon annan som skriver texter om sådant, förutom jag själv." "

Vafan det måste väll va ett skämt lr?
026 represent. Sätra.

2004-04-19 16:25
lill-nörden... inte mainstreem att vilja bli rik eller att släppa hitlåtar... inte mainstreem att säja att man e från ghettot att och att hata sina föräldrar... inte mainstreem att försöka rappa om saker som har hänt en själv... inte mainstreem att misslyckas med det totalt..... den grabben är helt unik...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2004-04-19 16:35
ptr_music - Ja, det är komedi. En parodi på dagens standardrappare.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda