I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] The nicest place on the internet

Övrigt - Webbsidor

Moderator

2011-11-24 23:11

[Webbsida] The nicest place on the internet

http://thenicestplaceontheinter.net/

Mycket mysig sida!

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-11-24 23:56
sjukt fint!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-11-25 00:03
Jag litar inte på internet. Var rädd att något äckligt skulle poppa upp så jag stängde ner sidan efter några sekunder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-11-25 07:34
Jag litar inte på internet. Var rädd att något äckligt skulle poppa upp så jag stängde ner sidan efter några sekunder.

haha, samma här.. skadad för livet efter alla "plötsliga skrik" klipp/spel and what not.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2011-11-25 12:15
Haha det är ingenting sånt här!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2011-11-25 12:16
Or is it?..................

2011-11-25 14:09
Sjukt mobbat :P

2011-11-25 14:13
Åå den var ju skitmysig! ^^
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-11-26 21:16
Tittar alltid på den när jag kommer hem ensam från krogen

2011-11-26 21:49
TYcker den, helt ärligt, var jättefin. Skönt som kontrast till annars äckliga internet, jag tror jag ska blocka alla andra sidor.
http://soundcloud.com/80scrackpolo