I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Justin Bieber Exclusive Rap

Övrigt - Webbsidor

2011-11-09 16:54

[Video] Justin Bieber Exclusive Rap

Battlerappare

2011-11-09 17:14
Brainfuck dedär asså, gå från pop till hiphop istället för tvärtom för att tjäna pengar!!
Förutspår ett kanye collab album inom kort.

2011-11-09 17:52
Bra för att va liten, vit pojke i hatt. Medioker annars.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2011-11-09 18:48
Ludacris ghostwritar åt honom.. Skriv egna rhymes!

Rappare

2011-11-11 10:39
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-11-11 10:55
now i'm kickin' it in japan, kung-fu

flow: vg- geografi: ig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-11-11 18:01
#drakepunchlines

2011-11-11 19:24
rätt så bra :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-11-11 19:42
Är det mikrofonkåt-samplingen i sincedayones video?
SMÅLAND!
Poet

2011-11-11 22:15
Herr_Berg P24 - svar ja
"life's a garden, dig it."
Producent

2011-11-11 23:23
Nej, "Vinden har vänt" samplingen
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent

2011-11-13 00:56
vilka haters! haha

han är en talangfull grabb punkt slut och här visar han bara att han även kan rappa
i make music

2011-11-13 02:31
Det är roligt att man inte kan tycka illa om någon om alla andra gör det, för då är man automatiskt en "hater". Gillar alla andra personen blir man även då en "hater". Detta även om man faktiskt bara inte gillar vad personen gör. Man kanske bara ska gilla allt alla gör, eller juste, då är man en dickrider.

Sluta fjanta dig, låt folk tycka vad dom vill utan att dom blir "haters". Intala dig själv att JB är svinbra och att alla andra är dumma i huvudet som inte tycker som dig - och håll det för dig själv.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Producent

2011-11-13 11:30
jag sa aldrig jag tycker han e svinbra! jag påpekade bara att han e talangfull. d är en stor skillnad på att tycka någon e svinbra lr bara se talangen hos dom. Och whoa e fullt av haters, punkt slut
i make music

2011-11-13 13:03
readytogo skrev:
jag sa aldrig jag tycker han e svinbra! jag påpekade bara att han e talangfull. d är en stor skillnad på att tycka någon e svinbra lr bara se talangen hos dom. Och whoa e fullt av haters, punkt slut

Talangfull, ja. Bra rappare, nej.

2011-11-13 15:46
"Och whoa e fullt av haters, punkt slut"

Som sagt, om du inte kan bemöta någons åsikt med annat än att dom är haters kan du lika gärna vara tyst.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Rappare

2011-11-13 16:16
mattheew skrev:
"Och whoa e fullt av haters, punkt slut"

Som sagt, om du inte kan bemöta någons åsikt med annat än att dom är haters kan du lika gärna vara tyst.

Exactly that. Folk i hela världen har, och kommer alltid att ha olika åsikter. Get used to it.

Till videon var det väl helt hyfsat, antar jag? Diggar inte hans röst så mycket bara, men det är väl kul att han kör..
Wurrup?