[Webbsida] Livets Lotteri
Ni kanske har sett den geniala reklamen på tv. Rädda Barnens "Livets Lotteri" där man kan se var man skulle hamna om man föds på nytt :Phttp://www.livetslotteri.se/ Nigeria för min del... o_O
Pakistan hehe
At the gates of Eternity...
USA! USA! USA! Roliga problem de radade upp för det landet förresten... fetma & analfabetism :)
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Producent
2011-09-03 00:40
Jag skulle ha blivit Indier.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2011-09-03 08:42
dopeness +1
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
Nu i efterhand kan man dock fråga sig var i helvete dom får sina källor någonstans. Argentina: Barnäktenskap 10% wtf
Usa! Och jag blev svart!
http://www.myspace.com/murderdem
Hah, coolt. Sydkorean! Hade blivit lite lessen om det blev nord haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2011-09-04 01:04
Nigeria. Jag ska bli fotbollsspelare när jag blir stor. Eller långdistanslöpare.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Redaktionen
2011-09-04 10:54
Nigeria. Fan va härligt, ska sitta och skicka ut phishing scam emails till folk och leva som en baller.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Afghanistan. All I do is win!
Boyz n the wood
Irak... kul
No cake for the impurity!
Indonesien för min del. :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
japan för min del. :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Ååå japan, lite avis blir jag.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Du och jag jaojao_, värsta homies. Tänk vad sjukt ändå, båda bor i Sverige nu och båda kommer födas i Etiopien i nästa liv. Världen är bra liten ändå.
Lider inte USA av fattigdom?
Pakistan.. härligt! Jobba i dubai eller på något jävla callcenter, om jag blir så gammal.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Moderator
2011-09-05 00:58
marvingaye Vad säger du? Ska vi teama upp i nästa liv och tjäna en hacka? ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
simba: Du menar inte att dubai ligger i pakistan hoppas jag? ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kina.
Squirtle Låter bra. Har fått massvis med Nigerianska phishing emails från "Prinsar" så jag vet exakt hur det går till. Vi kommer bli Nigerianska high rollers på nolltid :) Persia F22 Tror Simba refererar till att många Pakistanier och Indier åker till Dubai (de är majoritet här och är i princip den inhyrda arbetarklassen tillsammans med Fillipinos)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Brazil
Påminner mig om en gammal punklåt med följande text.
(tänk dig mangel och skrik typisk kängpunk)
Jag drog en nitlott i livets lotteri, jag hatar jag hatar jag hatar mitt liv
Producent
2011-09-05 18:34
kina barnaga tillåten. awesome
marvingaye: Just det haha. Blev lite orolig för han där..
Persia F22 Dubai ligger i förenta arabemiraten.. :P Du menar väl inte att araberna själva arbetar? xD Bara indier och pakis där typ. Araberna sitter bara inne på dagarna.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Simba: Sorry att jag misstrodde dig haha. Nä då, inte ska rika oljearaber arbeta ;P
Indien - Bara öppna ett Kwik E Mart snarast!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
italien , framtida mafiaboss
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Tjeckien, så. Öl?
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Mocambique :)
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
Moderator
2011-09-07 21:59
kamerun, njaa, klarar mig
//TW
Etiopien hamnade jag i... Hade mina vänner hamnat där så hade det inte gått bra uppenbarligen haha.
Jag hade varit en bortgift analfabet från Indien, troligtvis varit fattig och arbetat för att supporta min 7åriga fru.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker