I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Reggae blogg

Övrigt - Webbsidor

2011-02-06 12:20

[Webbsida] Reggae blogg

vill tipsa om en ny feet reggaeblogg!

http://reggaeeliten.blogspot.com/

CHECKA!!!!!

2011-02-06 12:22

2011-02-06 12:51
Nice hörrö!

Älskar att du har med lite shit från Twang System då dom är BÄST!

Nice layout, cleana färger.

Kan dock passa på att fråga en sak, är det endast att lägga ut videor du kommer syssla med? ingen text at all?
jumpless!

2011-02-06 17:31
Det är inte jag som håller i den, det är min bror som har den, vad är det för något ni skulle vilja läsa om ifall det ska komma text ? :)

2011-02-06 22:28
lite konstruktiva tips:

* flytta hela skiten till wordpress, eller annan sida som inte har reklam.

* skriv ihop Reggae Musik. ger ett oseriöst intryck som det är nu.

* posta spotifylistor ist för arton youtubeklipp i rad som gör sidan segladdad och är tålamodskrävande för tittaren/lyssnaren

* skriv nån info om klippen: varför det är intressant, vilka som lirar, lite bakgrundshistorier, vasomhelst - inte bara ett klipp. annars kan jag på egen hand gå in på youtube vilken dag som helst och söka fram lite skön musik.

lycka till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-06 22:29
...och just det: om adressen är "reggaeeliten" bör detta stå i headern också, istället för "reggae musik".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.