I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Amazing Beatbox Skills from Homeless guy

Övrigt - Webbsidor

Producent

2010-10-29 18:59

[Video] Amazing Beatbox Skills from Homeless guy

Killen kan ingen snack om saken

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-10-30 13:29
När jag såg rubriken trodde jag det skulle vara Red:

Gypsysnubben är kanske mer skillad, han är insane! Men Red har fetaste, mest unika stilen :)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2010-10-30 14:18
Räknas dessa här som insane och som mest unika etc. så har standarden verkligen sänkts bra jävla mycket. Not hatin, just sayin.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-10-30 15:24
Mm, för just hemlösa beatboxers är ju kända för att vara dom bästa i gamet eller?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2010-10-30 16:09
Aha så det enda som gör hans skillz helt otroliga är faktumet att han är hemlös? Så rent tekniskt sett om en hemlös klarar av att torka sig i arslet efter att han skitit så är det en otrolig bedrift? Enda som dessutom säger att snubben är hemlös är en youtubetitel.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-10-30 16:13
Som jag påpekade i mitt första respons jag hatar inte på snubben då jag anser honom vara duktig, dock är jag inte överdrivet imponerad, har sett och hört folk som varit bättre än honom. Sen att få hemlösa framstå som helt jävla handikappade och utan skills är fan bra jävla patetiskt.
Est. 1984

2010-10-30 17:07
Oj oj oj du tar det till en helt annan nivå än vad jag avsåg. Menar förstås inte att hemlösa skulle ha mindre begåvning än the next man. Bara att det är just hemlösa beatboxers som är samtalsämnet och därfor jämförs i tråden. Take a chill pill.

Tvärtom tycker jag det är jävligt coolt att det finns så stor talang ute i rännstenen, så många människor som kunde blivit storslagna om det haft bättre förhållanden och möjligheter.

Jag har ingen info om första snubben, men Red är iaf hemlös, tror dock han sitter inne just nu.

2010-10-30 17:16
Menar inte heller att hemlösa beatboxers skulle vara sämre än icke hemlösa om du uppfattade det så. Det finns dock inte så många uppmärksammade hemlösa beatboxers att välja mellan så faktumet att du sett grymmare beatboxers innan känns ganska irrelevant :)
Battlerappare

2010-10-31 20:21
Sist jag läste nått om red var att han hade försvunnit. Cam'ron och nån släppte en låt med Red på för att kanske han skulle komma fram. Det var iofs några månader sen.

2010-11-05 16:40
Tyckte Red påminde om detta lite grann (=

There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams

2010-11-08 09:36
var helt säker på att det var den här.
Ridå
Producent

2010-11-12 17:02
GreenCap: dom e väldigt lika när det kommer till rösten
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"