I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] En invandrare som är sverigedemokrat blir arg

Övrigt - Webbsidor

2010-09-16 21:59

[Video] En invandrare som är sverigedemokrat blir arg

Lyssna från 6:10 in i klippet. sjukt kul!

Moderator

2010-09-16 22:55
"Det finns massa myggor där, importerade"
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Poet

2010-09-16 23:01
Uncle Tom-syndrome.
At the gates of Eternity...
Groupie

2010-09-17 00:29
Sånna jävla idioter dom är alltså haha
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-09-17 01:11
Han invandraren kör ju totalt över han radioprataren.
Dummare radiopratare har jag då aldrig hört innan, han borde inte få prata i radio!

Det är samma sak som att bögar hatar bögar, vafan är det för jävla svar?
och så börjar han snacka om att han älskar myggor och skit.

2010-09-17 01:29
Pinsam radiopratar maken till tamare argument har jag aldrig hört...
Toastare

2010-09-17 03:35
jävla ungdomar som inte känner till Täppas Fogelberg.
Jag skyller allt på Emma!
Moderator

2010-09-17 04:04
Många kritiserar SD, vilket jag också gör för att dom allt som oftast har ohållbara och diffusa svar på frågor. Men så sitter denna radiopratare och har minst lika dåliga svar på frågorna han får...pinsamt
//TW
Moderator

2010-09-17 05:27
Jag tror han blev less. Frågorna han fick var ju typ "Kan du förklara varför jag som invandrare är sverigedemokrat?".
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-17 08:39
kan dom inte bara säga att dom är rasister så vi slipper höra det här "nej men sverigedemokraterna är inte alls rasistiska, vi tycker bara något ska göras angående invandringspolitiken blablablablablablabla.." osv va, så låter det från VARJE SD:are och det är tammefan pinsamt.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-09-17 10:24
Så, kan någon förklara varför vissa invandrare är sverigedemokrater?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2010-09-17 19:01
BountyBoo: Precis vad jag tänkte! Täppas har lärt mig ungefär allt jag kan.

Haha, "vi gör inte skillnad på etnicitet" - Dagens!
"Fletch, he truly defines grace under pressure"
Poet

2010-09-17 19:14
Foerplay: För rasismen ( främst strävan efter att bli vit) är stor och eftertraktad typ världen över.

Många indier har inbillat sig någonstans att de också är vita och därmed ogillar de svarta människor. Sen har vi många iranier och kurder som också brukar bli glada när de någonstans tror att Hitler hade skonat deras liv, bara för att de är också "arier". Japaner är inte heller så stort fan av att ha mörk hy.

I Sverige så är det främst polacker och kristna grupper från föredetta Jugoslavien (i juggarnas fall är det deras hat mot muslimer som driver de i armarna på SD) som röstar på SD.

Sen finns det, believe it or not, vita människor som vill vara svarta (läskigt jag vet!).
At the gates of Eternity...

2010-09-17 19:27
Bounty: Jag känner till Täppas mycket väl, det gör honom inte till bättre radiopratare med mindre tama argument.

2010-09-28 18:28
Idiot i klippet alltså...
Jag har en iransk förälder och kan med sann uppriktighet konstatera
att vi faktiskt har bland de mest pålästa, duktiga läkare
världen skådat. Dessutom är majoriteten av alla iranier högskoleutbildade.
De bidrar till samhället var de än är.

Ja, jag sa inte att jag är iranie, eftersom jag är både född och uppvuxen som en svensk.
Vad gällande kulturskillnader, men herregud...
Jag firar jul.

Hörde den där greken i slutet av klippet här igen!
Det förvånar mig inte... Det är inte okänt att även greker kan
vara främlingsfientliga och ännu bättre om de är det mot iranier.

USCH!

2010-09-28 18:30
Foerplay..Jag gjorde just det.

2010-09-29 11:07
SuperWoman - Din förklaringsmodell är alltså att invandrare är med i sd för att greker är främlingsfientliga ?

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Manager

2010-09-29 11:52
Fyfan. Täppas är alltid värdelös.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2010-09-29 12:50
Det är inte okänt att även iranier kan
vara främlingsfientliga och ännu bättre om de är det mot israeler

Ja, ungefär sådär smart såg ditt uttalande ut. Ett tips: om du ska snacka om hur duktiga, smarta, välutbildade du och andra Iranier är som bidrar till samhället... följ inte upp det med en riktigt löjlig generalisering.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-09-29 23:11
Men herregud människor, kan ni inte tänka längre än så...?
Riktat till de som kommenterade förra inlägget.

Riktiga rasister som den där greken i klippet är villig att även
han hamna i en riskzon till priset av att hans "fiende" blir utkastad.

Tänker inte gå in mer på det så ni börjar analysera mig, men men...

2010-09-30 11:27
haha marvin å mabande: jag tror ni läser in för mycket (alt. för ordagrant) av den meningslösa informationen i slutsatsen. jag tolkade det som att hon 1. ville påvisa att invandring är positivt 2.att det finns rasistiska invandrare.

sen huruvida hon själv är en sådan (ena eller andra) är helt irrelevant. poängerna verkade vara just dessa och jag håller med om att en möjlig anledning till att även invandrare söker sig till sd kan vara just sagda rasism.

//Yde - så var de väl?
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-10-01 23:30
ni som säger att SD är rasister är precis som invandraren sa, ni är endast rädda för att yttra vad ni verkligen tycker och väljer att hoppa in bland mängden eftersom dom oxå är totalt ignoranta emot vad SD egentligen vill få ut genom sin politik.

precis som han sa, när hans generation kom hit så skötte dom sig, jobb o ect.
dagens generations e respektlösa, inte alla men en del, och det är dom som totalt pissar på våra lagar o system som borde skickas bort förfan? hade vi åkt till ett annat land och betett oss så så hade vi fan heller fått stanna ?!

Idioter som inte lyssnar....
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator

2010-10-02 09:58
Dizzy89 Dagens generation? Du menar andra generationens invandrare? Vilken land ska vi kasta ut dem till? De är ju som födda här i Sverige.

2010-10-02 13:00
Dizzy89 Dagens generation? Du menar andra generationens invandrare? Vilken land ska vi kasta ut dem till? De är ju som födda här i Sverige.

mja precis, va nog lite trött!
hur som helst, på detta tycker jag dom borde införa lite ny politik för kriminella, svensk eller utlänsk! men efter som "invandrare" är topicen så tycker jag väl att eftersom dom är födda i sverige så är dom ju precis som du säger svenskar. men hade man höjt våra straff till mer... logiska straff så hade dom kanske inte forsatt som dom gör om de åkt in en gång. vi har för bra fängelse liksom, ingen är ju rädd att åka in fan. (förresten menar jag inte höja straffen enbart för invandrare även svenskar ska få samma straff.)

eftersom dom faktiskt är svenskar så kan man inte "skicka hem" dom någonstans då dom är Hemma ju. och därför ska fängelset ha mer plats för "svenskar". vilket dom inte kommer ha om man inte börjar tänka logiskt och skickar ut INvandrare som t.ex begått mord,misshandel(grov + mer brott kanske), våldtäkt ect. så kommer vi få mer plats för kriminella.

hoppas jag made some sence. hatar verkligen ta sånt här i skrivform.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator

2010-10-02 13:59
hoppas jag made some sence.
Nej det gjorde du inte. Och förresten så ger inte längre fängelsestraff mindre kriminalitet.

2010-10-03 05:53
holler med kaptenkrok, till viss del, har man väl blivit kriminell kommer man inte ¨bli bättre av att man fott ett hordare straff o har man hamnat fel tror jag att man skiter i vilket straff man for ofta, det handlar nog oftast om vilken moral man växt upp med, men samtidigt kanske det uppmanar fler föräldrar att uppfostra sina barn strängt om man vet attde annars kan sluta me 25 ors fängelse,

inget emot nagon ras (min pappa e latinamerikan o i princip alla vänner utländsk bakgrund) men om ja skulle flytta ifron ett land där det var horda straff och komma till ett land där man kan göra ganska mycket vad man vill, skulle ja nog nästan uppmana mina söner att göra brott för att dom kan utnytttja de man själv aldrig hade chansen till, o de här fuckar ju, för blir dom kriminella som unga, sen blir de hordare lagar, so e dom ju fucked....

svort att veta vad ja ska tycka för kan säga att ja e mer eller mindre kriminell so tycker sjalvklart inte de ska vara hordare straff, men jag tycker absolut att det ska vara ganska horda krav iaf i början när man kommer till sverige, vem som helst ska klara det-om dom vill! ett land som inte kräver respect e svort att respectera

2010-10-03 06:04
Radioprataren hade inte direkt hållande argument. Synd, då han lätt hade kunnat sätta dit mannen om han bara frågat: Är du muslim?
Eftersom mannen frågade honom, hur han själv kunde vara med i SD om det vore ett främlingsfientligt parti. "Vi är inte ett främlingsfientligt parti då vi har invandrare inom partiet." Ja hoppsan, det fanns visst invandrare som också är främlingsfientliga... nähe?

Från Wiki: xenofobi (från grekiskan), är enligt Nationalencyklopedin ett uttryck för avståndstagande från eller fientlighet mot främlingar, grundat på kulturella skäl, inte fysiska. And there you have it.

De flesta "rasister" säger, jag har vänner som är invandrare - men dessa sköter sig. yada yada. Jaha, så man kan rättfärdiga sitt hat mot vår invandringspolitik och vara islamofob i samma andetag - om man har vänner som är invandrare...?

När man ser en kvinna i hijab och ej ser henne som sin jämlike, utan ser henne som en muslimsk kvinna inte enbart en kvinna, då borde man ifrågasätta sin fördomsfulla blick. Vi har alla fördomar, och det är endast dem som blundar för att de är fördomsfulla och de som uppfylls av den - som är ett hot mot vår demokrati!

Och Sverigedemokraterna har glömt bort, att i Sverige råder religionsfrihet. Punkt.
De kanske borde ta sitt pick och pack och flytta till en diktatur. Och detta säger jag högst diplomatiskt. De kan flytta om de vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-04 06:26
so do moste du ju ockso tycka att de va rätt att flyktingarna blev skrämda till att flytta ifron sina länder, det loter ju helt hemskt, om de e so att dom skulle känna sig so hotade att dom till och med skulle vilja flytta till ett annat land tycker du inte det är mer naturligt att dom försöker komma po en gemensam lösning till de dom nu kan tänkas se som "problem" brända brandbilar, voldtagna flickor eller vad de nu kan vara, än att rymma landet, so ingen misstolkar mig, röstar ej po SD utan soc, jag undrar bara hur du menade

2010-10-04 18:16
tretrastri

En fördel är att skriva till vem ditt inlägg riktades. Lättar att hänga med då - för oss alla. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-04 19:20
Haha, radioprataren borde sparkas ändå