[Video] Snubbe simmar över Nissan
Detta hände idag ! Snacka om att man känner en del kioskmongon! Ni måste se denna film jag filmade med iofs en skitkamera men är man inte mongo om man gör detta så vet i fan när man är det! Om man inte bor i Halmstad är det svårt att se det roliga i det men man simmar liksom inte över Nissan bara om man inte e lite efter.Det är skitkallt. Det är massvis med strömmar Massor av människor ser det från både bron och gräsmattan (Inlägget ändrat av Louder 2010-04-14 12:41:20)
I always tell the truth, even when I lie
fattar inte, det ser inte ut att vara direkt långt eller något?
Asså man måste bo här för att fatta... Ingen simmar tvärs över Nissan.. grymt mycket strömmar, det är iskallt och massor av människor kollar och tror man är efterbliven.. det är dessutom längre än det ser ut.. nja inte jättelångt men.. det är helt retarded att göra iaf=) Men förstår att det ser ut som att simma på ngn strand eller vad som. :P
Åkte förbi nissan en gång, blev sjukt paff över hur liten den var. Värsta bäcken i jämförelse med ljusnan som jag vuxit upp vid. Om man inte fattar varför lägger du upp det då?
Choppa: den är en av sveriges största åar.. kan garantera att den är mycket mycket större än ljusnan. 20 mil är nissan
Eller ja nu e jag ue o cyklar.. ljusnan ligger uppåt va? då vet jag inte. detta är dock bara en å och för att vara en å och 20 mil ere en av sverige största iaf
det är väl ingen skillnad på en älv och en å? nissan kanske är rätt långt men blir ändå uppäten av norrlands älvar när det gäller bredd, strömmar och vattenflöde
Men att den är lång gör det väl inte svårare/dummare att simma över? Jag promenerade över e45, den är 500 mil lång!
hejhej
Sveriges 10 längsta vattendrag: Klarälven, Torne älv, Dalälven, Ume älv, Ångermanälven, Lule älv, Vindelälven, Kalix älv, Ljusnan och Indalsälven.
Asså, vad fan.. Ge mig tillbaka mina 2 minuter av mitt liv! Har aldrig skrivit den kommentaren tidigare någonsin men i detta fallet var det sjukt befogat.
hahaha jag dog av skratt när jag hörde snubben skratta hahha:D shiit..
det lät fett töntigt med en överexalterad 29 åring som tittar på en pojke som ska simma över en å. No homo
Jag har simmat över Hårkan några gånger som liten utan problem och det är en maddafakkin iskall älv som rinner upp i norska fjällen och vrålar ner genom dalgångar i Jämtland, ingen liten porlande bäck!
Men att den är lång gör det väl inte svårare/dummare att simma över? Jag promenerade över e45, den är 500 mil lång! Roligaste liknelsen och helt sann!
Intressepenisen hårdnar!
vänta nu... man är idiot/efterbliven om man: simmar över en å(som är fett lång!). Det är massvis med strömmar och det är svinkallt. Massa människor kollar på. Låter mer som snubben inte bangade ur och gjorde något han sagt att han kunde göra.
Forumssignatur...<br>
asså det är typ 100m över jag har korsat den många ggr..ok att JAG aldrig hade gjort det men sååååååå extremt är det inte!
Den galna simmaren bevisade just nu att det inte är farligt att simma över Nissan! VVerrrrrderrrrrlööst klipp
Vad spelar det för roll hur lång ån är? Simmar man tvärs över så är väl bredden av intresse och den ser ju inte ut att vara jättebred. Ok att det är småkallt nu men kom igen!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Det värsta är väl att det här verkar vara det bästa som hänt dig..
va?
Massor av människor ser det från både bron och gräsmattan orka tycka det är galet för att "massa" folk ser? Dummaste jag hört.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äsch, jag drog på smilbanden när jag hörde kameramannens skratt. Alltid något!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-04-15 00:01
Asså, vad fan.. Ge mig tillbaka mina 2 minuter av mitt liv! Har aldrig skrivit den kommentaren tidigare någonsin men i detta fallet var det sjukt befogat. det är ditt eget val att se på klippet. eller hur?
Det värsta är väl att det här verkar vara det bästa som hänt dig.. HAHAHAHAHA
snacka om att
Legenden^ inte blev så populær som han trodde han skulle bli genom detta inlægget, han trodde han skulle få fame før han filmade
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
Mhz: Hoppas du skämtar. Äsch fan. det spelar ingen roll, :)
Och jag tycker fortfarande det e galet att i "början" på april simma över där när det totalt iskallt och massa människor ser över en ingen simmar över med en massa strömmar... JA. Men vafan va inte sånna... sorry om jag gjort ngn uttråkad eller ngt.
Legenden^ Skit i hatarna, dom är bara avundsjuka på ditt sköna skratt haha. Utan det i videon hade det nog vart lite värre men så är ju nu inte fallet så va fan! När ska du själv simma över dödsströmmarnas strömmande å?
Går förbi den ån varje dag, den är inte speciellt bred av sig och ser inga problem med att simma över, har simmat över ätran några gånger och den är nästan lika bred och strömmarna är det samma..
hade vart roligare och se om han fått kramp eller nåt
Its darkest before dawn
stajl: Hahahaha okej då mannen =) Mhhk: Ne du har rätt det e inte hur bred den är.. för det har du rätt i... men men starr: haha den hade varit rätt kul ja.. om han klarade sig iaf =)
Kom till Norrland och simma lite istället!
jag läste en snubbe svimmar i en nissan ... det hade vart spännande, om föraren svimma...
"life's a garden, dig it."
Skulle aldrig åka till Norrland. Det är kallt nog som det är i Sverige
enda som är retarded är kamerapojken
Jag har väl inte sagt att jag är normal ? Vad är relevansen i ditt korkade inlägg?