I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Dokumentär] Rasist Javisst!

Övrigt - Webbsidor

2010-01-22 23:42

[Dokumentär] Rasist Javisst!

Producent

2010-01-22 23:47
inte första, inte andra och speciellt inte tredje gången. och minst sagt inte sista gången detta skit blir postat på whoa :) så gammal är den.
Rappare

2010-01-23 10:28
Shit. Den här var ju sprillans ny.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-01-23 18:18
Vad är det för beat dogge kör på engelska på?!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2010-01-23 18:27
vapors fan...

2010-01-23 18:50
undrar samma som pigglaen, det lilla mman hörde var fett skönt
Just because i stand over you don't mean you understand me

2010-01-23 19:28
kom ju på det, biz markie - vapors!

2010-01-24 00:54
haha älskar den här video pga att takewando schnubben sven-kim har jag haft som personlig assistent.
B

2010-01-28 11:55
haha fan va kass dogge är.
http://www.myspace.com/quizze

2010-01-30 00:51
Ett par saker jag lärde mig av detta klippet:

Om det där ska vara rasister så är det fan ett gäng datanördar som blivit rassar, haha.. Sitter och stammar och känns bara väldigt fåniga. Skulle typ skita ner sig om nån invandrare ens tittade åt dem. Känns som de valde lite fel gruppering där, ;)

Dogge är kung, men han är väl fan inte inte colombian, snarare venezolan/svensk?

Karl XII hängde väl nästan bara med utlänningar eller? Var inte han snubben som var nere i Europa och softade med turkar mfl? Hyrde in legoknektar från halva världen i sin arme typ..

Filmen känns för mig bara som en enda lång nostalgitripp, :E

Minns tiderna i början på nittiotalet när vi bodde i Botkyrka, som en scen taget rätt från Sökarna med kickers, rasister, spela fotboll, smygröka och ditten och datten.

Fett kul dock på sätt och vis, skulle aldrig byta bort nittiotalet mot något, det hände saker hela tiden. 2000-talet var fan bara segt..

//Paz