Producent
2010-01-20 13:19
[Bild] Photoshop-fail
Shit haha, den som gjort denna bild måste ju gjort den över morgon kaffet^^Photoshop fail lägg gärna till mer roliga bilder!
Skivsamlare
2010-01-20 13:57
och den som gjorde denna måste gjort det över morgoncracket.
fair enough..
Haha! Sämst! Ett typexempel på "inkvotering" som inte sköts snyggt.
Intressepenisen hårdnar!
Kloak: nu kanske jag missat något eller helt enkelt träffat väldigt skeva kvinnor i mina dagar, men den där bilden "stämmer" väl? Det är ju inte ett ben som sticker ner till höger utan klänningen som hänger?
Intressepenisen hårdnar!
Creepy!
Intressepenisen hårdnar!
hahaha så bra!
gör coola saker hela dagarna
Producent
2010-01-20 14:45
hahahahah
gör coola saker hela dagarna
hehe handleden också fail
"life's a garden, dig it."
Priceless few. keep em coming
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Skivsamlare
2010-01-20 20:35
Konstigt's bild hahaha!! fan vad schysst
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Producent
2010-01-20 21:56
haha, jafan :D finns endel gobitar.
haha fjortisen var ju bäst! keep em comin!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
hahahaha
ahhaha, underbar tråd! :E
ööööööööööööööh
Producent
2010-01-21 13:47
i dun get it
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-01-21 15:08
det är längre mellanrum per centimeter på måttbandet när det är utanför midjan ^^
ahhhhh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-01-21 15:20
vadå?'s bild var ju sjukt nice :D sista bilden var?!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Moderator
2010-01-21 16:20
Kan det inte vara tum på ena sidan och cm på andra sidan?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kan det inte vara tum på ena sidan och cm på andra sidan? Som gammal syslöjdsfanatiker så är jag redo att säga att så faktiskt är fallet.
Intressepenisen hårdnar!
Där bandet vridit på sig så ser man ju att måtten stämmer med det runt magen, mycket slarv i kritiken på de där Photoshop-fail-bloggarna.
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2010-01-21 16:40
Moderator
2010-01-21 23:42
Kan ni inte förklara vissa bilder också? För jag ser ju fan inte vad det konstiga är.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kan ni inte förklara vissa bilder också? För jag ser ju fan inte vad det konstiga är. Sjukt najs tråd! :D'
- För dem som inte fattar, dem har klippt in snybben i mitten!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
"snubben"
OOOOH AIK STOCKHOLM!
Det där är Kim Jong Il men det där är ingen fail.
Producent
2010-01-22 22:56
Kan ni inte förklara vissa bilder också? För jag ser ju fan inte vad det konstiga är. vi har samma info som dig... bilden, det säger väl allt ?;) hahahahah
Hangaround
2010-01-23 01:08
Moderator
2010-01-23 12:38
vi har samma info som dig... bilden, det säger väl allt ?;) hahahahah Fast länkar man till en bild beror det ju på att man tycker den är rolig, och då förstår det roliga. Då kan man ju peka ut vad det failade är under bilden.
SpT Det är bara västmedia som håller på kasta skit på Kim.
haha så du menar att Kim är lugn?
Producent
2010-01-23 16:00
Kapten, dom flesta är inringade där det roliga är.
Moderator
2010-01-23 16:27
Konstigt Ja, men på alla ser man inte ändå (som din där några höll händerna eller vad det var). Den här senaste såg man klart och tydligt på dock! :)
Producent
2010-01-23 16:33
Nej jag vet, men kikar man extra noga finner man det. Snarare det jag menade :)
Tjejen som förstorat tuttarna: kolla handen som håller kameran (eller rättare sagt handleden) :D Torchwood är det väl inget fel med? Tjejen har en hand över den andra och orsaken till att det ser konstigt ut är att hennes vänstertumme verkar gå upp i högerärmen. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
kreamteam P26 Haha politiskt korrekt. Skön bild.
Haha den var bäst!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Producent
2010-01-24 03:22
Hangaround
2010-01-24 05:36
"If you're photoshopping a politician into a photograph, the golden rule is to only photoshop them in once."