Producent
2010-01-12 21:43
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Haha vilken jävla Chill kisse:D
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Hahaha, clean kisse
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
haha
Just because i stand over you don't mean you understand me
Alltså. Hundar har fan inte mycket att säga till om när dom får en clean jabb av en kisse!
"Alla vill ju vara katt"
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Hangaround
2010-01-15 16:39
Haha, superkatten. Vill ha både katten och dammsugaren, men katten skall så klart sitta på den då.
SpT P23: Helst fastlimmad också, va? Så att den aldrig sticker, menar jag.
Dra åt helvete!
Påminner om nån slags superskurk i rullstol som bossar med alla bara för att han älskar det.
Intressepenisen hårdnar!
Moderator
2010-01-15 18:41
hahahah så jävla skön katt :D ba glider runt o delar ut bitchslaps
//TW
Producent
2010-01-17 18:31
var ju inget speciellt, typ som alla katter gör när dom kommer nära en hund, eller tvärtom. bara att den satt på en dammsugare... wow.
Hehe underhållande.
Est. 1984
Och enda anledningen till att katten inte är slarvsylta är absolut inte för att hunden vet att det är förbjudet.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Hahaha BITCH GET OUTTA MY WAY I'M THE BOSS
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Detta var kanske det roligaste klippet jag sett idag, eller på länge! Hahah, smart katt. Han ser mäkta nöjd ut på sin "tron"
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
På vilket sätt var katten smart undrar jag?
SUCK SHAFT
Hangaround
2010-01-18 12:09
På vilket sätt var katten smart undrar jag? Hahaha, förlåt men det där var det drygaste jag läst på länge.
Jag tänker mig att Fy-Vad-Läbbigt står framför en dator med en rad andra människor, kanske tillsammans med GZARZA och hephop till exempel. Fy-Vad-Läbbigt har inte sett klippet ännu så de andra visar henne det och hon tycker att är jättekul, hon är glad och hon skrattar samtidigt som hon säger "Hahah, smart katt. Han ser mäkta nöjd ut på sin "tron".
Och plötsligt så dyker festens stämningshöjdare upp och ställer sig bakom Fy-Vad-Läbbigt och säger med medioker och rak stämma på ett nästan för kusligt seriöst vis: På vilket sätt var katten smart undrar jag? Och allt blir mörkt...
elak katt. hunden vill ju bara vara kompis, och verkade dessutom vara sjukskriven.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
SpT P23 Riktigt rolig kille, snälla skriv en bok.
Hangaround
2010-01-21 18:55
Vad är grejen med tvärtomspråket här på whoa? Skall det vara roligt?
SpT Gud. har du mens eller? Är det här det du stör dig på MUSIK saiten whoa? Inte alla fjortis låtar på audio forumet alá Stanislav med mer uppmärksamhet än 2pac själv? Detta är en fjortis sidan. Där folk drygar sig. Trodde alla visste det vi det här laget. köp en tampong vettja =D
Ääh, det är väl allmänt känt att vad än tråden handlar om så är det minst en som bestämmer sig för att vara vara kärringen mot strömmen bara för att. Det finns alltid någon som ska rain on your parade.
Intressepenisen hårdnar!
Hangaround
2010-01-22 17:14
Alltidrett Äsh, jag bara flyter med strömmen och dricker en öl. Jag tänkte jag skulle testa på whoa-bitcheriet då jag inte gjort det ännu under mina år här. Effekten blev som önskad.
SpT: jag syftade inte på dig utan den som började gnälla om varför katten skulle vara smart som satt på dammsugaren, just det kan väl förvisso ifrågasättas men att det hela var ett mycket roande klipp håller ju ändå de flesta med om. En slags gnagande gnällusta genomsyrar Whoa, it's hopeless män!
Intressepenisen hårdnar!
Hangaround
2010-01-22 17:55
wasteapa01 nej nej, det förstod jag. att det är många gångjärn här som gnäller mer än vanligt hör ju inte heller till ovanligheten, men det är ju lite det som är charmen. och med tanke på att ifrågasätta saker, har du nyss lagt till "01" efter wasteapa eller har jag missat det totalt genom åren?