I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-01-05 21:24

Qweety.nu

är bättre än whoa

Poet

2010-01-05 21:33
jag tror dig, men för mig är det som att säga till en heroinist att det är bättre med öl..
"life's a garden, dig it."

2010-01-05 21:45
det ÄR bättre med öl
Poet

2010-01-05 21:47
allvarligt? men då lägger jag ner med heroin då och dricker en bärs istället.. nä det går inte... se?
"life's a garden, dig it."

2010-01-05 21:51
Jag har inte sagt att du behöver lägga ner det ena för att bruka det andra... Jag både rökar och snusar, super och (försöker) knullar

2010-01-05 22:44
på vilket sätt är det bättre.
sidan verkar inriktad på textförfattande men standarden är som battle & cypher?
är det moderatorerna? lay-outen är det definitivt inte.

kom med lite stöd för dina påståenden och förklara vad som är bättre så kanske någon lyssnar.
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2010-01-05 22:46
det är sjukt mycket härligare atmosfär... folk är inte lika mycket besserwisser som alla är på whoa. Bara det.

2010-01-05 23:42
neee det var en besvikelse må jag säga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-05 23:56
Kul att hänga på en sida där 15 personer är inloggade. Hur lång tid tar de innan man får svar i en tråd? Tre dagar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-06 00:01
det är sjukt mycket härligare atmosfär... folk är inte lika mycket besserwisser som alla är på whoa. Bara det.

Vänta nu. Om folk är besserwisser här men inte på Qweety.se, varför då "ragga" medlemmar här? Nu kommer jag kanske gå med på Qweety.se och jag är nog väldigt mycket besserwisser.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-01-06 00:11

Haha varför tipsar du folk på whoa om det då?
Moderator

2010-01-06 00:14
Jag gillar besserwissrarna på whoa, de håller uppe nivån lite.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-01-06 00:32
för att jag har en liten tanke om att whoas besserwissrar (kan man säga så?) bara är det just på whoa, för att whoa är "deras place" där dom har hängt sen urminnes tider... får dom bara lite ny luft i lungorna så kommer säkert deras inskränkta tankar att vidgas och innerst inne kanske dom är väldigt trevliga människor, bara det att dom måste hålla upp sin "whoa-status" och va allmänt dryga. Men nu finns alltså Qweety, en chans för alla dryga inskränkta whoaiter att börja om på nytt, ny kula..

2010-01-06 01:20
qweety låter som en sida där LGBT(queer)-folk samlas. Dåligt namnval om jag får säga mitt. Finns det någon bakgrund tillnamnet?
Forumssignatur...<br>

2010-01-06 01:29
håller med kaptenkrok. hade fan inte varit kvar på whoa om jag inte haft ett nöje och besserwissrarna är mitt nöje :)
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2010-01-06 01:39
alkor P2
qweety är en felskrivning på qwerty. och qwerty är det tangentbord som för oss är vanligast. sen inriktar sig qweety på keystyle battle där man "battlar med tangentbordet". ungefär.

2010-01-06 01:47
Ah ok då är jag med.
Forumssignatur...<br>

2010-01-07 21:42
hemsk design

2010-01-08 18:26
Qweety.nu var Det sämsta skiten någonsin tröttnade på skiten efter en dag och admins är ju bara dryyyygt otrevliga. Och om qweety är bättre vad fan gör du här? åt helvette med prendel och hans bögarme.
B
Producent

2010-01-08 18:52
hahaha vilken fjantig sida. vad är detta? försök att konkurrera mot whoa?

och som ovanstående skrev, om admins är så pass dryga som dom låter så må deras hemsida brinna för evigt. jävla fjanterier.

2010-01-08 19:27
vad exakt är det ni inte gillar hos adminsen?

2010-01-09 07:21
elajt : ändå gött satt du satt på qweety en hel dag o_O
Lyricist

2010-01-09 09:22
Jävlafan satan ÅH !

skitsidor.. ÅH

Nu bidrog jag till diskussionen

2010-01-10 19:31
hahaha, i lol'd så mycket åt elajt att jag måste hålla med honom
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Promotor

2010-01-10 20:09
Johannes_3:16
Brukar ta mig några minuter, i värsta fall timmar att få ett svar på qweety.. nu är det 26 medlemmar inne :) vi jobbar dock på att få det mer aktivt, men vi fyllde nyss en månad

elajt
alla har rätt till sin egen åsikt, men vem och på vilket sätt är admins otrevliga?

Konstigt
Att folk väljer att jämnföra qweety med whoa är upp till dom.. Vi försöker inte på något sätt konkurera, speciellt inte med tanke på att jag trivs och gillar whoa grymt mycket, och har gjort det under alla mina år som jag har hängt här.

2010-01-10 20:35
Som Optimistisk sa, Vi försöker verkligen inte konkurera ut whoa, Qweety är till en början fokuserad på textbattles men kommer såsmåningom innehålla mycket mer.
Personligen tycker jag det verkar som att folk som hänger på qweety stormtrivs och är till största del Personer jag aldrig sett eller hört av tidigare, de som inte får synas på ett så stort community som whoa kanske trivs bättre? vem vet?
Jag driver en liten rappskola och vi hjälper nybörjare att komma igång, och håller även tävlingar de lite "bättre" med priser.
Sidan är definitivt värd att kolla in, men änsålänge är det bara betan som är släppt.

www.youtube.com/prendel

2010-01-12 20:35
Fruktansvärt sleten design!
www.myspace.com/marcuslarsson

2010-01-13 00:42
teambanan P23

Anledningen till varför nivån på battles håller en låg nivå är för att det mest är nybörjare som hänger där. Enda sättet att ändra på det är om fler erfarna battlare blir medlemmar. Vi tar nämligen inte bort texter för att dom är dåliga. Det vore bara dumt.
Däremot är det på god väg att bli ett bättre system i just battlandet när man kommer kunna ta bort röster som är dåligt motiverade etc etc, vilket förhoppningsvis höjer nivån lite med när folk får kritik på det dom gör.

Om fler skulle hänga på sidan hade den blivit lite trevligare.

Anledningen till varför jag föredrar den framför whoa är för att forumen är friare. Man får diskutera vad som helst och posta vad som helst så länge det inte bryter mot svensk lag. Sen har vi ett forum som är omodererat med där vi har som ENDA regel att innehållet håller sig till svensk lag. Mycket praktiskt då folk kan få lolla runt bäst dom vill där och slipper skräpa ner i andra forum.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...