I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[YouTube] Två skåningar och en häftpistol

Övrigt - Webbsidor

2009-11-10 06:02

[YouTube] Två skåningar och en häftpistol

http://www.youtube.com/watch?v=4cRLv0MnYDQ

HAHAHAH, jag garvar ihjäl mig

2009-11-10 06:41
1:09 ser snubben ut som DiCaprio i Gilbert Grape :D

"Dööer, döööoer, döööoer"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-10 08:30
haha, sa han "Vi kör som vi gjorde på iv" ??

Jag vill se när han drar ut dom där dagen efter!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-10 09:12
De här är varför jag flytta från skåne haha
Rappare

2009-11-10 10:02
Hillbillys!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-11-10 13:27
- Det här gjorde vi varje dag på IV
- Vi gjorde det TRE gånger Linus
- Haha, det var varje dag. Två år på IV, det var varje dag.
- Ja men Linus var inte där så ofta.

HAHHAA

2009-11-10 14:51
ahahahahaha

2009-11-10 16:46
De här är varför jag flytta från skåne haha
hahaha, vart i skåne bodde du? Visste inte att man gör så bara i skåne:)... icke bra med fördomar!
www.myspace.com/bigsir1

www.myspace.com/rapsyndrome

2009-11-10 20:45
Dieallot
SANT! Mongominen :)

Bara jag som skulle tycka det var roligare om de råkade häfta fast hans öra i bordet?
My heart lives in my vagina.

2009-11-10 22:55
BigSir:
Västkusten, man gör så i stora delar av landet tyvärr, men det är lite exta hög koncentration av bönder i skåne, det är nåt fel i genpolen där nere.
Snygga tjejer har vi därremot, om än lite efterblivna..

Notera att jag snackar generellt sett dock. Men du som är från malmö måste ju har sprungit på ett antal såna här svennebönder? ;)
Ta tåget några stationer norrut så är det ju kört haha.

Är inget stort fan av Malmö heller på tal om det, grymt vacker stad, men invånarna lider av större 08a syndrom är stockholmarna själva. Och lider hårt av taskig integrations politik.

Fast långt bättre än landskrona, där har vi ju det värsta av 2 världar. de mest misslyckade invandrarna samsas med de värsta bönderna och de stördaste rasisit puckona.
Som christiania...fast mindre trevligt ;)

Btw fördomar är skitbra, keeps people out of trouble

2009-11-10 23:11
Akos -> du sitter inne med sjukt mkt fördomar men klankar ändå ner på "de stördaste rasist puckona" och "svennebönderna" pga deras fördomar? .. höhö dubbelmoral mums!

2009-11-11 00:05
2 Skåningar + Häftpistol + IV + denna underbara håla i skåne = Kvällens skratt.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-11-11 00:08
046:
Jag skrev ett rätt långt svar här som förklarade mycket för dig.

Men sen kom jag på att det kändes rätt meningslöst att ödsla tid på det hela.

Jag tenderar att ge folk intrycket lite av en översittare bara för att jag vet mer än dem.
Och det brukar inte hjälpa när man påpekar att jag vet inte speciellt mycket det är bara folk i ren allmänhet som vet för lite.

Så det blir lättare för mig att bara påpeka att du vet inte vad du snackar om.
Jag har inte fördomar, jag har bara plockat på mig livs erfarenhet längs med vägen.
Sen kanske jag generaliserar rätt mycket för bekvämlighetens skull, men det är ju för att de generellt sett stämmer.

Du kanske tycker vore en dröm att dela stad, skola, jobb, gym med de där snubbarna.
Personligen är jag ute efter bättre än så i mitt liv.

2009-11-11 13:28
Akos -> Haha, dom ger ett gott skratt iaf. Vad mer behöver du i livet?

2009-11-11 16:11
046:
Jadu, det gör sig nog bäst att diskuteras i en annan tråd.
Men det hade vart rätt soft ifall vi kunde plockat bort si sådär 4 miljarder, utvecklat resursbaserad ekonomi och försökt fostra nästkommande generationer till att skaffa sig lite allmänbildning.
Glömde nästan avskaffa religioner.
Moderator

2009-11-11 18:16
Hmm tur att jag inte brukar ha tillgång till häftpistoler på fyllan. När jag super är jag lätt tillräckligt dum för att tycka att det där verkar som en rolig idé.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-11-11 22:06
haha ofta han gick med på att göra det en gång till sen :P
Rappare

2009-11-12 03:45
"DET ÄR EN HEFTPESTOL JU!"