I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Helt sjukt..

Övrigt - Webbsidor

2009-09-19 18:51

[Video] Helt sjukt..

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5821836.ab

Ett tragiskt clip som utspelar sig i Mexico, skottdrama, badguy vs good guys..

Jävligt tragiskt dock, se för er själva.

2009-09-19 18:52
Moderator

2009-09-19 20:12
dzeno Inte förvånad alls, vilka pantade jävlar det finns runt om i vår värld...
//TW

2009-09-19 22:46
De pantade jävlarna är folket run omkring som bara kollade på när mannen i vit skjorta sköts? till döds.

Fortfarande är jag inte förvånad alls, det är en själviskt värld vi lever i.

2009-09-20 03:24
jag vet, jag blev jävligt lack när jag såg att ingen mer ville steppa in.. fattar inte hur man kan vända kinden till det..

2009-09-20 15:31
Jag hade då inte hoppat in mot en pistolbeväpnad kille för lite klotter. Väljer någon annan att göra det fine, men jag hade inte satt livet till att hoppa in för den skitsaken.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-09-20 16:14
Bah.. skitungar, ni som tror det bara är att "steppa in" då någon står och skjuter med pistol borde uppleva det på riktigt innan ni uttalar er, det är inte bara att hålla lugnet kallt och vara en hjälte. Nej, snarare slänger ni er i ett hörn eller springer utav bara helvete och det är helt rätt om ni inte vill ha en stray bullet i bröstet. Civilkurage javisst, när någon står och skjuter med pistol, knappast..

2009-09-21 11:44
hehe man får ju hålla med dom flesta hade nog knappt gjort ngt om det handlade om b-trä eller liknande ens...folk e rädda o med all rätt när det handlar om pistoler o dyl

2009-09-21 12:30
Ja de e klart man blir rädd de förstår jag väl, men killen i vit tröja lr vad han hade, han blev ju skjuten ett antal ggr innan han dog, hade ba ngn rusat fram och greppat gärningsmannen så kanske han hade varit vid liv.. och jag tror de e lättare att steppa in när ngn annan redan har gjort det och plus att personen håller på att bli dödad, så e inte de anledning nog att göra ngt lr?

2009-09-21 19:55
Som sagt väldigt lätt att prata, när man inte själv vart i samma sits..

Säg inget för än ni själv har upplevt det.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-09-22 10:07
magnetism

Han kanske inte hoppade in för att snubben klottrade, utan för att väktaren såg ut att behöva hjälp.

Ärligt talat så e jag för feg för att hoppa in mot en loony som just har tryckt av för att döda, vad hindrar han för att göra det igen, som han nu gjorde.

2009-09-22 12:23
hej bra rubriksättare! Hej inte kolla upp i fall skiten redan finns trådstartare!
Blunted in stockholm

2009-09-23 11:24
Tombombadilla

Du har en poäng där. Men står fast vid att jag inte skulle hoppat in.
Ännu mindre om redan en person blivit skjuten, är alldeles för harig.
Modigt av de båda igentligen att ingripa, synd att det slutade som det gjorde bara.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2009-09-23 13:31
modigt/dumt...det finns en hårfin linje, jag tror han tog steget över till det sistnämnda...eller vad tror ni hans familj säger? Det var säkert fett värt att kasta bort sitt liv för lite hjältemod!