I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] Webcam Dance FAIL (hahaha)

Övrigt - Webbsidor

Rappare

2009-09-08 21:31

[Youtube] Webcam Dance FAIL (hahaha)

hahaha så jävla rolig asså xD

Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2009-09-08 21:36
haha de va inte riktigt va ja väntade mig, men jävlar vilka höga sparkar xD
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan

2009-09-08 22:30
hahaha

Rappare

2009-09-08 22:50
asså är det bara jag eller skrattar inte ni som fan när hon får mig sig gardinen OCH tangentbordet? hahaha
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2009-09-08 22:55
Sånt här förstår jag mig aldrig på, varför la hon upp det på nätet sen?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-09-09 01:33
hon kanske visade det för någom som spelade in de i andra änden?
 ----------------------------------------------------------------------------

2009-09-09 02:14
Det riktigt roliga är att hon drar med sig skit på vägen ner. :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-09-09 02:54
hahaha så jävla skönt
Sleep is the cousin of death

2009-09-09 06:59
Mjo, sant. Det ändå roliga är att hon drar med sig halva jävla rummet på kuppen. xD
Dra åt helvete!

2009-09-09 09:28
Fake, herregud vad är det med er
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2009-09-09 11:16
jag är kär!

2009-09-09 15:40
haha skön brud

Rappare

2009-09-09 16:29
Hahahahaha. Ba drar ner hela skrivbordet i fallet!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-09-09 20:41
ni som envisas med att skriva FAKE så fort man ser nåt sånt här, jag har en fråga: Varför anstränga sig för att bli utskrattad?
Stand By Me och Titanic är världens bästa filmer :D världens bästa musikintro är http://www.youtube.com/watch?v=Z7O0-fWQEas&feature=channel_page (verserna är också skitbra)

2009-09-09 21:23
ni som envisas med att skriva FAKE så fort man ser nåt sånt här, jag har en fråga: Varför anstränga sig för att bli utskrattad?

visa gör vad som helst för lite uppmärksamhet.
låt mig förklara för dig varför skiten är fake i 5 enkla punkter

1.hennes ansikte när hon startar kameran säger ´den skiten är planerat o fake´.hon försöker se ut som allt skulle va precis som vanligt men hon överdriver stort.
2.hon tittar på lampan innan hon smäller den mitt i prick
3.att hon bestämmer sig att ramla bakåt innan hon slår lampan (tillomed men en aning tveksamhet i kroppen)
4. när hon ramla bakåt,´försöker´ ställa upp sig som om golvet brann och ramlar åt sidan (samt som hon tittar redan i en bestämmd bana) och drar gardiner (varför haffa gardiner,varför ramla åt sidan?) över bordet istället att dra de till sig.
5.Tangentbordet ligger såklart i positionen det med.

Lite logik.
WWW.COULISSE.SE

2009-09-09 21:44
Jag är nog benägen att hålla med Tigern.
Walking the street of dreams

2009-10-02 16:29
Den här är ialla fall inte fake....
Länk till http://www.youtube.com/watch?v=cIwTYL1fwJk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-02 19:38
OsvenskTiger
Vill inte beefa utan undrar ärligt, vad får du ut utav att skrika ut att det är fake utan att någon frågat, undrat eller brytt sig?

Blastboy
Yo Crunkdude, vad händer?

2009-10-02 21:18
Jag skiter i om det är på riktigt eller fake.
En kul grej är en kul grej.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2009-10-02 22:01
OsvenskTiger
Vill inte beefa utan undrar ärligt, vad får du ut utav att skrika ut att det är fake utan att någon frågat, undrat eller brytt sig?

Kaneida

Jag ser inga utropstecken i det jag skrev, jag kunde lika gärna viska att den är fake.
Jag får illusion av en chans på att folk skaffar sig ögon och slutar svälja skiten som tyskar. Sen hade jag tråk.
WWW.COULISSE.SE

2009-10-03 13:42
HAHAHHAHAHAHHA
hon kanske visade det för någom som spelade in de i andra änden?

Hoppas inte hon la upp de själv iaf

SNACKA OM FAIL XD
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Groupie

2009-10-03 18:18
Ja den känns fake. Spec efter tigerns förklaring, men som sagt. Jag tycker det är roligt iaf =)
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2009-10-04 14:49
Hahaha påminner mig om denna kille:

För er som tror annat än att 'Fake' Inte kan vara rolig så har ni fel.
Vad är det med Forum och 'Fake'? Allt som postas på forum måste man säga 'Fake!!!' till. Sluta tänk och skratta istället!!!!
Jag har ingen personlighet

2009-10-04 15:34
Word på Math
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-10-05 12:55
förstoppade åsnor och deras behov att skrika fake till allt. vem bryr sig? ingen bad er rädda oss från ond bråd död genom att påpeka att skiten är fake! ta en chill pill och skratta lite. alternativt gå på toa.

2009-10-05 13:02
fake!!!
WWW.COULISSE.SE
Moderator

2009-10-05 15:03
Math håller med, stör mig som FAN på alla idioter som ska leka kunniga o skriva FAKE hela tiden, jävla stämmingsdödare.

Sen lite off topic så hatar jag folk som skriver "först" i trådar....fyfan
//TW

2009-10-05 21:23
Sen ser ni ju att kameran flimrar till när hon sparkar lampan... varför skulle kameran flimra för?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.