haha lever den har traden fortfarande? jag bara postade direkt efter att en polare visade den och min spontana reaktion var ett ordentligt skratt. Varfor? jo dels for att det ar sa javla random och dumt att jag nastan trodde att det maste vara pa riktigt och att det kanske, kanske betydde nagot annat pa nagot baltiskt sprak. Och dels for att vissa, som jag, har erfarenhet av horor i Baltikum och forknippar "baltic" med "bitches". Nagon slags bordell som visar framfotterna : Racker det som "tes"? Sen var inte Konstigt's version lika rolig/trakig. Klingar inte lika bra och man ser pa en gang att bokstaverna han kopierat ar exakt likadana, till skillnad fran Baltic Bitch Hotel, dar dom skiljer sig en aning, plus att Konstigt's ar daligt placerade, proportionellt sett. Forstar inte varfor du ens agnar en sekund till att bevisa nat som inte borde spela nagon roll for dig Konstigt P21 haha, årets drygaste partydödare? :D Lat mig tillagga: (hamtat fran en trad jag just laste)Hehe alla kan väl bara vara så snälla att strunta i den där lilla Konstigt :) Angående Konstigt tycker jag alla borde ignorera den lilla internethataren ;)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)