[Video] Tvillingarna med ihopväxt dase.
Innan alla skriker fake.. JA, den är fake. Fann den ändå underhållande.Länk till http://www.jesper.nu/filmer/parodier/5832-Tvillingar_med_ihopvxt_penis/ fake fake fake fake fake fake fake fake fake fakefake fake fake fake fakefake fake fake fake fakefake fake fake fake fakefake fake fake fake fakefake fake fake fake fakefake fake osvosvosv Så ingen missar att det är fake. OBS: FAKE.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Producent
2009-08-19 15:30
den sökte bara för mig :( sidan alltså. jag ville se. VILLE SE SE SESESE SESE (no homo)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Hahaha! Btw, om man inte fattade att den var fake borde man inte få använda en dator.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Men seriöst, ni är dumma om ni inte fattar att de är fake
Vi är överallt!
Vem fattade inte att var fake? :x
Moderator
2009-08-20 03:52
Så jävla nice! Märkte dock inte att den var fake.
time isn't wasted when you're getting wasted .
SANN
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Hahaha dom e fan så skojiga.
ett najs gäng som kallar sig "Teenagers From Uranus, fins en hel del roliga videos med dom på youtube.
länkar en som jag tycker e sköööj =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alecs Hahahahaha, shit vad dom spårar ur :D. Den var faktiskt riktigt rolig garvade som fan.
magnetism Hahahaha, iknow dom kan ju inte må bra :D. dom flesta dom gjort är jääla roliga faan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alecs Hahaha, nej men dom gör det på ett klockrent sätt iaf! Måste kolla upp fler nu då dessa herrar fick mig på gott humör! :)
magnetism Jaa absolut, dom gör det ju redigt bra! tycker jag du ska göra, fins sjukt myckt från dom, tror tom att dom gjort en film :S haha orka att det låter som om jag vet allt omdom :P men har man en skev humor så har man! jag gillart haha
Alecs Hahahahaha, hade ingen aning att dom gjort så jävla mycket som jag hittade. Har kollat igenom en del och håller fan på och dö! :'D Att jag missat detta! ^^
magnetism Haha, nej de hade inte jag heller, va en polare som visa för ett tag sen även jag garva ihjäl mig rent ut sagt haha. dom är helt klart värda att span på, gjort så jävla mycket sjukt varav det mesta faktiskt är kul, även dom som inte är så roliga faktiskt är det iaf :P haha denna tråd blev lite av en chatt
Men den är ju fake..
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Men den är ju fake.. Är du säker?!
Är du säker?! Ja, vad sjutton tror du? Klart som korvspad..
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Haha, okej. Tack för infon.
Vem vare som fejka? VEM VARE!?
Fejk, det är från Gang tapes.. Skulle jag skrivit om det inte var olagligt.
haha fett faked video men rolig iallafall
Vem vare som fejka? VEM VARE!? +1